Hoofdpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mistercooper

Hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 12:39

Vandaag tijdens de les kreeg ik opeens last van een slecht zicht, ik kon nauwelijks meer lezen omdat alles wazig was!
ik ben toen naar huis gegaan en daar kreeg ik echt onwijs last van hoofdpijn, zelfs na twee asperientjes voelde ik me nog steeds helemaal ziek!!
ik werd zelfs helemaal misselijk en moest kotsen, en echt opeens trok het weer weg, voel me nu weer helemaal goed!
dat is toch best wel raar?? Iemand een idee wat het kan zijn?

daniella74

Re: Hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:40

Klinkt als migraine en daar is helaas weinig tegen te doen als je een aanval hebt.
Zou ook spanningshoofdpijn kunnen zijn of relateerd aan ernstige overbelasting/oververmoeidheid.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 12:42

migrane heb precies hetzelfde gehad. onegelmatig eten, stress kunnen oorzaken zijn,

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:21

Het klinkt als migrane.

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:08

Ja de symtomen wijzen op een migraine aanval,ik kan het weten als ex migraine patient!!Nadat ik met de pil was gestopt verdwenen de migraine klachten,die bij mij afschuwelijk waren!!Ik kreeg van de huisarts Naramig en dat hielp wel goed.Maar als ik je klachten lees over slecht zien,duizelig,hoofdpijn,misselijk...lijkt verdacht veel op migraine.
Drink je wel genoeg??Als je te weinig drinkt dan kunnen deze klachten ook ontstaan.Ik wens je veel beterschap. Ach gut

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 13:07

Bedankt voor de reacties!
Ik ga maar eens langs de dokter, kijken of die iets voor me heeft.
@ Bandos, ja ik drink altijd heel erg veel, kan het miss te maken hebben met stress? want ik ga nu door een wat zwaardere periode heen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:08

Koop een edelsteen, een amethyst die werkt erg heel goed.Is beter dan al die chemische medicijnen.

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 15:24

marthe schat dat heb je nog niet verteld.. Maar als ik last heb van migraine dan heb ik hetzelfde!

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:47

Klinkt inderdaad als migraine. Ik heb er ook regelmatig last van en zie dan ook erg wazig, ben misselijk en kan niet tegen licht. Het enige dat dan nog helpt is een pijnstiller innemen, gaan slapen en hopen dat het de volgende dag weer weg is. Meestal krijg ik het gelukkig pas 's avonds en is het de volgende ochtend weer weg.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:14

Ik heb laatst hetzelfde gehad. De hele dag gruwelijke hoofdpijn en 's avonds overgeven. Heb een nacht goed geslapen en daarna was het weg Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 00:08

Het kan ook zijn dat de TS wat verkeerd heeft gegeten, het hoeft niet per defenitie altijd iets ernstigs te zijn Knipoog

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 00:11

Hm, migraine is niet zomaar voorbij en ik voel me zelf daarna ook nooit weer helemaal lekker, loop altijd nog een dag of twee rond met een duf hoofd.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 00:15

Klinkt idd als migraine. Als 'klein' kind had ik er wekelijks last van. Had er al een jaar of 7 geen last meer van gehad tot vorig jaar augustus. Ik was een week op vakantie met mn vriend naar Noord-Holland en werd 's nachts wakker met een migraine aanval. Zweten, duizelig en een enorme pijn in mn hele hoofd. Overal flitsen en hele erge steken, ik kon alleen nog maar huilen. Moest ook overgeven en ben naar de wc gerend. Toen ik overgegeven had, was de migraine ook weg. Sindsdienm heb ik het gelukkig niet weer gehad.
Vroeger was het ook altijd direct over als ik overgegeven had...

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 00:17

Mijn moeder heeft er ook heel veel last van,
die heeft er nu speciale medicijnen voor gekregen van de doktor,
de enige die echt helpen ( ze heeft echt alles al geprobeerd, van accupunctuur tot homeopatische middelen)
ze heeft het ook wel 40 jaar,
ze heeft nu poeders die je moet oplossen of zo

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 09:52

Ja idd mistercooper,als je last hebt van erge spanningen kan je er zeker last van krijgen.Dan noemen ze het spannings hoofdpijn,wat kwa klachten veel overeenkomt met migraine.Gelukkig drink je genoeg,maar als de klachten zo hevig aanhouden dan toch even langs je huisarts.Tegenwoordig zijn er hele goede medicijnen,vooral als je ergens bent en je wordt overvallen door die hoofdpijn.Heel veel sterkte en beterschap. Ach gut

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:23

Ja misschien migraine, dat komt ook zo ineens... of te lage bloedsuiker... heel veel sterkte

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 22:07

bianca_banny schreef:
marthe schat dat heb je nog niet verteld.. Maar als ik last heb van migraine dan heb ik hetzelfde!

Heb je last van migrane? Joh lief dat wist k helemaal niet!!
(moeten snel gaan stappen Tong uitsteken )

Iedereen, Thnx voor de reacties, heb ik echt wat aan!
als het nog een keer terug komt ga ik naar de dokter.
Ik heb de laatste tijd wel veel last van spanningen, gebeurt op dit moment veel...