waarschijnlijk toch weer ontstoken keel amandelen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

waarschijnlijk toch weer ontstoken keel amandelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 22:28

terwijl zowel mijn keel als neus amandelen zijn verwijdert toen ik nog jong was Nagelbijten / Gniffelen

hoogtwaarschijnlijk heb ik dus een dubbel paar keelamandelen... en zijn er 2 verwijdert en zitten er nog 2 in..

mijn zus had zowel 4 keel als 4 neus amandelen dus het zal wel een familie kwaaltje zijn.

maarja nu het vervelende, ik heb al een aantal dagen/weken echt gigantische snijdende pijn in mijn keel (en heb ook nog eens de ziekte van pfeiffer dus dikke klieren) heb al gigantisch veel water ijsjes in de vriezer liggen maar dat helpt amper of maar heel even...
verder drink ik alleen maar echt koel drinken.

wat zou ik nog meer kunnen doen om de pijn wat te verzachten?
het is echt vervelend en loop constand auw te roepen omdat ik echt het gevoel heb dat er in gesneden word.

ik hoop dat jullie wat nuttige tips hebben Lachen

en zijn er meer bokkers die dit ook hebben?

groetjes ilse

Marigold

Re: waarschijnlijk toch weer ontstoken keel amandelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:31

heb het een hele tijd om de zoveel tijd gehad, en uiteindelijk mn amandelen eruit laten halen op volwassen leeftijd.
nu is het goed, soms lichte keelpijn, maar niet meer dat ik half stik zegmaar omdat het zo erg opzet.
dus ik zou je aanraden om ze eruit te laten halen.
valt echt mee hoor, de pijn na de tijd is niks meer als de last die je nu steeds hebt.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 22:35

moest je ook heel snel kokhalzen toen je ze nog had?? ik heb dat namelijk ontzettend erg Nagelbijten / Gniffelen ze zijn dus vroeger al een keer verwijdert bij mij dus ik zou dan voor een 2e ronde moeten gaan.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 22:39

ja nou, kokhalzen ook, maar ik kon letterlijk niet eten als ze ontstoken waren, ook niet praten, en dus echt totaal niet slikken.
het was echt heel eng, soms kon ik niet half adem halen!

logisch dat je tegen een operatie opziet, maar mijn ervaring is dat het heel erg meeviel, net of je nog even een weekje last van je keel hebt, en dan is het voor altijd over.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:45

praten,eten en slikken gata gelikkig nog wel gewoon is wel pijnlijk af en toe maar dat overleef ik wel Ja

heeft iemand misschien nog tips om de pijn wat te minderen??