Welke eyeshadow is longlasting genoeg? (smokey eyes)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Welke eyeshadow is longlasting genoeg? (smokey eyes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 01:26

Ik vind het mooi om voor het uitgaan smokey eyes te maken, nou is mijn probleem altijd dat de oogschaduw er zo vreselijk snel afgaat Scheve mond kan iemand mij een merk oogschaduw adviseren wat en lang blijft zitten en niet al te duur is? Ik gebruik doorgaans niet al te dure make up, misschien ligt het ook wel daar aan..

Verder wilde ik graag weten wat jullie nou een goede vloeibare blusher vinden, gebruik zelf meestal powderblush maar ook dat is snel weg..

Alvast bedankt Lachen
Laatst bijgewerkt door dwaallicht op 14-05-07 01:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ninja2

Re: Welke eyeshadow is longlasting genoeg? (smokey eyes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 01:29

Ik had laatst van de hema mouse eyeshadow en die bleef super goed zitten.Als je die op smeert is ie zacht en hij droogt heel snel.hij plakt ook niet(van sommige plakken je oogleden aan elkaar vast haha) hij kost 2,50

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 01:31

ninja2 schreef:
Ik had laatst van de hema mouse eyeshadow en die bleef super goed zitten.Als je die op smeert is ie zacht en hij droogt heel snel.hij plakt ook niet(van sommige plakken je oogleden aan elkaar vast haha) hij kost 2,50

Die heb ik dus laatst gekocht! Lachen Hele mooie donkergroene..maar zelfs dat is na een uurtje weg bij mij..denk dat poeder beter blijft zitten bij mij dan mousse!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 01:38

dwaallicht schreef:
ninja2 schreef:

Die heb ik dus laatst gekocht! Lachen Hele mooie donkergroene..maar zelfs dat is na een uurtje weg bij mij..denk dat poeder beter blijft zitten bij mij dan mousse!

ik heb ook de groene en bij bleef ie wel lang zitten. Misschien kun jezelf een keer op laten maken bij een parfumeri winkel en zo kijken of een goede make-up voor je is. Ik moet zeggen dat durdere make-up wel fijner is. Die blijft meestal al langer zitten dan hema,etos enz make-up

Bandos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:49

Als poeder oogschaduw je beter bevalt moet je eens proberen om deze enigszins nat op te brengen.Eenmaal helemaal droog kan je deze vervagen met een kwastje,maar het blijft beslist langer zitten.Succes ermee. Cool Pling

Naatus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:51

doe foundation op je ogen, dan laagje poeder en dan je ogenschaduw! Gegarandeerd dat het dan langer blijft zitten. Let wel op dat je geen 'vettige/op oliebasis' foundation neemt...

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:55

Ik heb een smeersel via Jaffra dat een soort van basis vormt voor je oogschaduw, maar heb het ook bij de Hema aangetroffen.
Dit is een wit smeersel, dat smeer je op je oogleden, laat je goed "drogen" en vevolgens breng je je oogschaduw aan.
Ook wanneer je poeder schaduw gebruikt, nat aanbrengen is een goed werkende tip!

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:59

Om smokey eyes te maken gebruik ik altijd een oogpotlood Ja
De lijn vervaag je dan met je vinger of kwastje oid.
Oogschaduw blijft bij mij ook nooit lang plakken maar oogpotlood wel, en met een potlood kun je ook veel nauwkeuriger werken. Ja

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:18

Ik draag niet zo vaak oogschaduw, maar Rimmel blijft altijd wel goed zitten.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:12

je kan er ook iets niveau/purol of wat dan ook er onder smeren..(iets vettigs!)
dan blijft het gewoon lang zitten!!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 16:54

_Elise schreef:
je kan er ook iets niveau/purol of wat dan ook er onder smeren..(iets vettigs!)
dan blijft het gewoon lang zitten!!

Serieus? je zou namelijk denken dat het juist van vettigheid eraf gaat, ik gebruik nl vette olie remover om alles er weer netjes af te halen..
Juist vettige eyeshadow gaat bij mij snel in de plooitjes van mn ogen zitten..

@ iedereen, heb vanmiddag een trio eyeshadow van Bourjois gekocht, hopelijk blijft dat mooi zitten Lachen en doe er voortaan eerst een laagje foundation onder!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:21

Ik heb een grijs/zilvere van de Invite dat tegenwoorde Rimmel heet. Die van mij is al antiek want hij is van me moeder geweest, maar die kleur heeft Rimmel nu nog steeds, kost helaas wel 10 euro, maar bij mij blijft hij de hele avond zitten!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:44

Ik heb Versace maar die is wel errug duur geweest Bloos
Heb hem dan ook al heel erg lang Tong uitsteken

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 12:54

Ik breng gewone poeder oogschaduw op en doe daarover een heel dun laagje vaseline. Blijft de hele dag zitten en het geeft ook ene mooi effect:)!