iemand ervaring met leg magic fitnisapparaat voor je benen t

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

iemand ervaring met leg magic fitnisapparaat voor je benen t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 22:25

ben benieuwd of het echt werkt..bekend van tv! :)

xDramaQueen

Re: iemand ervaring met leg magic fitnisapparaat voor je benen t

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 22:50

"bekend van tv" waarschijnlijk geen aanraden, is dat niet dat ding waar je iets om je voeten doet en dan lopen er touwtjes naar iets achter je? dan kan je net zo goed op je rug liggen en aan de slag Haha!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:34

Uhm nee hoor, dat is het absoluut niet.
Ik heb het net ook op tv gezien, en eerlijk gezegd lijkt het me wel wat ja. Het is ook wetenschappelijk onderzocht en het blijkt het meest effectieve apparaat te zijn. Het klinkt ook realistisch doordat ze zeggen dat je toch wel 6-8 weken moet trainen voor je echt resultaat ziet én als je kijkt naar wat dat apparaat doet, dat zet inderdaad een hoop spieren in beweging ja.
Ze zeggen ook dat je (helemaal) tevreden moet zijn en anders krijg je je geld terug.
Tjaa.. het lijkt me op zich wel wat ja..

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:10

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:16

Het leek mij wel te werken, maar weet het niet zeker, dus ga dit topic even volgen want ben er ook eigenlijk wel heel benieuwd na.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 18:39

Het ligt er maar net aan op welke manier je traint en wat voor doel je wilt bereiken. Imo heb je meer aan een persoonlijk trainingschema van iemand die er verstand van heeft Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:08

idd verootjoo, je kan wel sporten wat je wilt, maar als je je helemaal vol blijft eten schiet je niets op.
Ik vind het maar een raar ding Nagelbijten / Gniffelen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:15

Ja daarom, en het maakt ook nog heel veel uit hoeveel herhalingen je doet, hoeveel series, en hoevaak per dag, en intensiteit van de oefening Ja Voor elk doel heb je een ander schema nodig Lachen

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:57

Dat klopt inderdaad ja, maar wat dit ding blijkbaar doet is zones aanpakken waar je met andere apparaten niet of nauwelijks bijkomt.. Bijvoorbeeld binnenkant van je dijen. Dat zeggen ze he, ook dat het wetenschappelijk bewezen is. En juist daarom lijkt het me wel wat..
Maar verootjoo, is dat niet hartstikke duur? Zo'n persoonlijk trainingschema laten maken?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:59

Wetenschappelijk bewezen zal prima.. als je precies weet hoe je hem moet gebruiken, en dus een op jouw doelen aangepast schema hebt Pling Volgens mij is dat niet duur hoor, je betaalt alleen abonnementskosten voor de sportschool Knipoog Er lopen daar trainers en fysio's zat. Bij een goede sportschool geven ze gewoon goed advies Lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:39

Ik bedoel trouwens ook niet te zeggen dat het ding niet zal werken, je moet alleen wel precies weten wat je ermee wilt en hoe je hem moet gebruiken Ja

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:17

ik heb er ook naar zitten kijken op tv, hij leek me wel handig en als je zag welke zone's er meewerkten.

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 08:42

Ik heb het niet gezien maar ik heb begrepen dat die apparaten van tv het altijd "net niet" zijn. Het idee erachter is vaak aardig maar het mist vaak net zijn effectiviteit.

Zelf denk ik dat je er meer aan hebt om naar de sportschool te gaan. Je spieren "wennen" op een gegeven moment aan een bepaald soort beweging en op dit apparaat valt er weinig af te wisselen. In de sportschool zijn tal van mogelijkheden om je spieren te trainen en dus veel meer variatie wat goed is voor de spieropbouw/strakkere spieren.