ik had een genant vraagje...
ik heb al een paar jaar de pil. ik ben er mee begonnen omdat ik ineens een paar maanden niet ongesteld werd. ik moest toen van de ha maar gelijk aan de pil als ik het wel weer werd. verder kon er niets gedaan worden. (ik kon niet zwanger zijn)
aan het begin beviel het redelijk, maar al snel niet meer.
bijna 1,5 jaar terug 1 keer de prikpil gehad. 1 maand ging het goed, daarna een aantal MAANDEN ongesteld geweest. echt ongesteld, dus niet een klein beetje bloedverlies ofzo. en echt maanden achter elkaar. maar niet nog een keer gedaan dus. ik weer aan de pil. had nog steeds last van doorbraakbloedingen. hup andere pil. nog steeds last, hup weer andere pil. nog last, hup nog zwaardere pil.
en nu weer! grrrr ik heb het een paar maanden aangekeken. het ging opzich redelijk (en redelijk vind ik het al als ik 2 weken niet ongesteld ben geweest) nu ben ik net vorige week ongesteld geweest. net 4 dagen klaar. en ja hoor. vandaag weer raak.
ik wordt er niet goed van. volgens de gynecoloog in het ziekenhuis is mijn hele lichaam van slag door die prikpil. iets anders kan hij ook niet vinden. ik hoef iig niet bang te zijn dat ik zwanger wordt, want ik ben op deze manier nou niet echt vruchtbaar

nu had mijn huisarts het over het spiraaltje MET hormonen daar hebben we het al vaker over gehad. ik heb het er ook over gehad met de gynecoloog. die wilde eerst nog een ander pil proberen (dat is inmiddels de pil die ik VOOR de pil slikte die ik nu heb)...
ik ga straks denk ik maar weer bellen om een afspraak te maken. mijn vraag is eigenlijk... zijn er mensen die dit probleem kennen? heel vaak doorbraakbloedingen of gewoon midden in een strip echt ongesteld worden?
en zijn er mensen met ervaring met dat spiraaltje MET hormoon in 1? wat zijn voorr/nadelen en wat zijn jullie ervaringen?
graag even reageren als je een idee of mening/ervaring ergens mee hebt. ik wordt hopeloos zo:s