Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky__ schreef:Dat kan zeker wel zo zijn.
ik ben er ook op getest, was ook negatief gelukkig, maar ik zou gewoon nog een keertje gaan, als het over een paar dagen niet beter isSucces ermee!
Susanne_ schreef:maar in het beginstadium van Pfeiffer schijnen ze het niet altijd te zien met een bloedtest!
Maaik schreef:Je kan altijd nogmaals een bloedtest doen, maar niet alleen Pfeiffer veroorzaakt vermoeidheid, ook ijzer tekort e.d. laat je daar ook is op testen.
suusje26 schreef:Nicky__ schreef:Dat kan zeker wel zo zijn.
ik ben er ook op getest, was ook negatief gelukkig, maar ik zou gewoon nog een keertje gaan, als het over een paar dagen niet beter isSucces ermee!
Pfeiffer is niet binnen enkele dagen over hoor!!!
Hoe lang heb jij er al last van dan?
Misschien kan je dan eens langs het ziekenhuis gaan,..
diesel_ schreef:veel koorts hoort niet bij pfeiffer, alleen in het begin.
Bovendien zijn er zoveel redenen te zoeken achter vermoeidheid en keelonstekingen. Vroeger was pfeiffer amper bekend, maar tegenwoordig denken alle pubers dat ze pfeiffer hebben als ze moe zijn en keelonstekingen hebben. Je kunt zelfs testen halen bij de hemaKeelonstekingen zijn ook veel voorkomend bij jongeren en daar hoort vermoeidheid bij, maar dat is nog steeds geen pfeiffer!
Luister naar je lichaam en doe wat het van je vraagt, dat is toch waar het uiteindelijk om gaat? Of je nu Pfeiffer hebt of niet? Ik heb het 2maal aantoonbaar gehad, dus ik weet hoe het is en als je het persee zeker wilt weten laat je zo'n dure test doen...