Haar wassen met babyshampoo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Haar wassen met babyshampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:31

Is het nou goed of slecht? Ik gebruik het zelf nl. ook sinds kort, en ik ben er wel tevreden mee.Mijn haar valt soepeler en glanst veel meer en pluist veeeeeel minder!
Maar, nu hoorde ik van mijn beste vriendin dat de kapper tegen haar had gezegd dat de shampoo voor je haar heel goed was, maar juist slecht voor je hoofdhuid omdat baby's een andere PHwaarde hebben ofzo? Terwijl ik van míjn kapper hoorde dat het juist goed was om je haar met een zeepvrije shampoo te wassen. (en die van zwitsal was de enige zeepvrije die ik kon vinden)

Wie o wie geeft duidelijkheid? Haha!

_Elise

Re: Haar wassen met babyshampoo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:30

volgens mij maakt het niet uit hoor..en als je haar er nou beter uit ziet,zou ik het gewoon blijven gebruiken!
ik heb het ook gebruikt..nou er is niks met me gebeurt hoor Knipoog

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:48

Ik gebruik het zelf ook, Ik heb lang en SUPER steil haar. Wat als het in krul zit, door krulspelden met 10min weer eruit is. En babyshampo als ik me haar daarmee was. en na het douchen me haar fohn blijft me haar beter zitten. en ook mijn Kappster zegt, babyshampo is goed voor je haar. MAAR niet elke dag ermee wassen dan is het wel met je hoofdhuid. 3/4x per week wassen daarmee is het prima Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 18:51

Werkt het echt goed tegen pluis?
Anders moet ik dat ook maar eens proberen Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:24

Mijn haar gaat juist veel meer pluizen van babyshampoo. Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed, zolang je niet iedere dag wast, zal het echt niet slecht voor je hoofdhuid zijn hoor. Lachen

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 19:25

ik krijg van zwitsal jeuk op m'n kop Tong uitsteken gebruik wel creme enzo. dat jeukt weer niet

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 20:29

Inderdaad niet elke dag wassen, maar dat is zowieso slecht voor je hoofdhuid. Die moet af en toe een 'smeerbeurt' krijgen met talg uit je haarzakjes. Als je je haar dus elke dag gaat wassen, word je hoofdhuid erg droog.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 21:15

Ik was mn haar elke dag.. Oeps. Tong uitsteken naja ik trek me daar weinig van aan over dat je niet elke dag mag wassen etc. Het glanst hard en heb nergens problemen mee. Ik heb ook een tijdje babyshampo gebruikt maar daar werd het echt alaminuut heel erg vettig van..

Mieky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 00:28

Ik gebruikte ook altijd babyshampoo, maar mijn kapper raadde het af... Inderdaad omdat de ph-waarde van een babyhuid anders is dan van een ouder persoon.
Gebruik nu meestal een milde shampoo en daar ben ik ook tevreden mee!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 07:27

Als je het niet elke dag gebruik kan het vast niet zo veel kwaad. Ik was m'n haar er ook wel eens mee, t ruikt ook zo heerlijk!

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 07:31

Ik heb uit nood mijn haar ook gewassen met babyshampoo (andere shampoo was op, en dit was wat ik 't eerste vond *onze fret wordt ermee gewassen Clown )

Heb zelf behoorlijk last van pluis, eens even kijken of babyshampoo minder pluis veroorzaakt Clown

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 19:16

Nou, ik had een fles zwitsal shampoo staan (voor een oogontsteking) en dacht die even lekker op te maken, want het ruikt heerlijk.
Kreeg er mooi jeuk van op mn hoofd en een roos..
Gok dus wel dat de PH waarde anders is, in Zwitsal en Natusan zit het één en ander niet (prikt ook niet in de ogen), omdat het hoofdhuidje heel teer is van een baby. Kan best zijn dat je op langer termijn last krijgt van roos oid.
Als je je hoofdhuid er niet te hard mee masseert kan het vast geen kwaad..maarrrr ik ben geen kapper, dus of het waar is of niet, geen idee.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:20

Ik gebruik ook babyshampoo. Ik heb superdroog haar en babyshampoo is de enige shampoo waar het enigszins normaal van blijft. Met gewone shampoo zou ik maar eens in de week kunnen wassen en dat vind ik vies, en dan nog blijft mijn haar vrij droog. Lachen

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:46

Ik gebruik het ook af en toe wel eens..
Het ruikt gewoon ook zo lekker Bloos