Niet stil kunnen zitten ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Niet stil kunnen zitten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:00

Ik kan dus nooit stilzitten. Als ik op school zit, of een film zit te kijken of te eten ofzo zit ik altijd wel of met mijn been heen en weer te gaan, of op tafel te tikken met iets, of de hele tijd te verzitten..
Ook als ik aan het praten ben met iemand loop ik de hele tijd rondjes, ik kan niet zittend praten zegmaar. Ook met m'n ontbijt loop ik rondjes door de kamer *LOL*
En dan krijg ik weer te horen: ''[naam], zit nou stil!'' Clown
Ik probeer wel eens gewoon stil te blijven zitten maar dan krijg ik zo'n gevoel in mijn spieren alsof ik ze moet aanspannen, en dat voelt niet echt fijn dus ga ik weer bewegen.
Wie heeft hier nog meer last van ? Het is best wel irritant Bloos

Ceasar2015

Re: Niet stil kunnen zitten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:05

Ik heb hier ook wel last van. Niet zo erg als jou. Maar ik moet op school oid ook altijd anders gaan zitten kan niet stil blijven zitten. Met film kijken precies hetzelfde. Maar het is niet zo als ik met iemand praat of eet dat ik rondjes moet lopen ofzo. Maar wel steeds maar gaan verzitten. Maar dit heb ik dus ook als ik ga slapen, kan niet stil liggen. Duurt daardoor ook altijd erg lang voordat ik slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:10

Met slapen heb ik het idd ook nog ja !
Bij mij duurt het vaak een uur voor ik slaap omdat ik elke 3 minuten anders ga liggen, ik kan ook het beste in slaap komen met de tv aan..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:11

Ik kan het ook niet en ik ben inmiddels 32. Bloos

Vooral bij vergaderingen (op mijn werk bijvoorbeeld) is dat een ramp. Op een gegeven moment gaat alles zeer doen en dan weet ik echt niet meer hoe ik moet gaan zitten om het nog een beetje uit te houden. Liefst notuleer ik dan ook maar, dan heb ik tenminste wat te doen (maar dan zit ik ondertussen ook te wiebelen). Ik wiebel ook altijd met mijn benen (mag bij mijn ouders in de caravan niet).

Naar de bioscoop ga ik niet graag, of het moeten tekenfilms zijn, die zijn vaak kort. En op wedstrijden willen mijn grooms mij op de vetgate altijd in een stoeltje zetten om 'uit te rusten'. Dan roep ik altijd dat ik net al dik twee uur op mijn knol heb gezeten en dat ik nu echt even moet blijven rondlopen, want ik heb zo weer een paar uur zitten te gaan.

Tot op zekere hoogte kan ik er prima mee leven (en mijn omgeving ook) maar soms kan het best lastig zijn idd. Bloos

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:12

ijssnuiver schreef:
Ik heb hier ook wel last van. Niet zo erg als jou. Maar ik moet op school oid ook altijd anders gaan zitten kan niet stil blijven zitten. Met film kijken precies hetzelfde. Maar het is niet zo als ik met iemand praat of eet dat ik rondjes moet lopen ofzo. Maar wel steeds maar gaan verzitten. Maar dit heb ik dus ook als ik ga slapen, kan niet stil liggen. Duurt daardoor ook altijd erg lang voordat ik slaap.

Ik ook !

Ook met slapen echt irri !
Als ik moet stil zitten ofso krijg ik overal pijn in me spieren niet echt pijn maar een rot gevoel heel apart !

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:15

Ik heb het ook. Áltijd zit ik te tikken, met me voeten te wiebelen om met m'n benen te trillen, etc. M'n ouders worden er gek van. Op school doe ik het ook; met een pen tikken, of ik teken me schrift onder met 4-kantjes gewoon om iets te kunnen doen. Dat soort dingen. Of als ik in bed lig dat ik dat met m'n voeten zit te wiebelen.

Als ik sta of looop doe ik het meestal niet. Alleen soms met m'n handen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:55

Ben gelukkig niet de enige..
Dr zijn zoveel mensen die zich eraan ergeren, maar ik kan dr gewoon niks aan doen Clown

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:58

Ik heb hier ook last van, ik zit nooit lekker op stoelen, dan moetten me benen weer over elkaar en dan weer die andere, met films kijken kan ik ook nooit stil zitten/ligen. En in me slaap draai ik ook heel veel.

Ik vind het vooral tijdens films kijken enzo best vervelend voor de andere maarja als ik niet lekker lig dan lig ik ook niet lekker. Tong uitsteken

Veder heb ik het met staan enzo niet echt dat ik ga tikken ofzo, het is meer de hele tijd van positie veranderen merk ik. Lachen

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:21

Ik heb het niet altijd, maar meestal kan ik ook niet stil zitten. Ik beweeg altijd me been of me handen ofzo, als ik ergens sta te bellen loop ik ook rondjes. Gelukkig heb ik het niet altijd, is inderdaad wel irritant...

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 08:24

ik heb het als ik aan de telefoon ben,dan loop ik de hele huiskamer door .
of als ik achter de computer zit ofso ,zit ik de hele tijd heel snel met m'n been op en neer te gaan.of als ik gewoon zit zegmaar.
echt raar

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:56

Ik heb het ook, ik wiebel áááááltijd. In bed wiebel ik met mijn voeten en draai ik me tig keer om voordat ik slaap. Als ik op de bank zit ga ik ook elke paar minuten verzitten.

paardjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:10

Bij me logopedist hadden ze een gel kussen voor me gekocht. Ik kon niet stil zitten. En nog moeite mee. Maar op gelkussen viel het mee dan zag ze het nie Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:23

Haha dat is wel slim *LOL*

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:53

Lilian__ schreef:
Ik heb hier ook last van, ik zit nooit lekker op stoelen, dan moetten me benen weer over elkaar en dan weer die andere, met films kijken kan ik ook nooit stil zitten/ligen. En in me slaap draai ik ook heel veel.

Hier heb ik ook last van.. en mn moeder zegt thuis altijd: Ilooooon, stop met dat wiebel en gefriemel,
zit nou eens stil! Haha!

marieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:42

Ik ben blij dat ik niet alleen ben. Ik vind het zo vreselijk, en iedereen rondom mij ook. Ze worden soms boos als ik weer eens met die voet bezig ben of niet stil zit.
Ik moet nu nog 2 jaar studeren, heb er al 4 achter de rug, en de lesdagen zijn een echte marteling, overal krijg ik pijn en krampen en zou ik het liefst vanal een rondje lopen of zo. Ook bij het studeren zelf is het vreselijk, maar nu heb ik een zitbal gekocht, echt super. Daar kan je op zitten wiebelen en prutsen zoveel je wil! een aanrader voor mensen die niet graag stil zitten... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 17:05

Hier nog 1.. Sigaar.
Op school, altijd moet ik tikken, verzitten bewegen met me voet oid.
Met slapen ook, om de 3 minuten lig ik anders.. etc.
Tis wel vervelend, maar ach (:.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 05:59

Aha, nog meer slachtoffers van het Restless Legs syndrom. Ik heb er zelf al jaren last van. En zo af en toe word ik er gillend gek van. Er zijn medicijnen voor, maar dat is ook niet alles. Ik gebruik nu af en toe van die kruidencapsules, die helpen heel aardig.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 06:31

Zet mij op een stoel en mijn been gaat trillen Haha! Iedereen weet het en wordt er vroeg of laat wel eens gek van, behalve ik dan aangezien ik het niet eens merk Lachen Als jet zegt, houd ik gegarandeerd mijn ene been stil en begint het ander, mensen denken echt dat ik het erom doe.
In de cinema ga ik steevast na een half uurtje film elke 10 seconden verzitten terwijl ik het echt wel leuk kijken vind. Nouja, films van langer dan 2u hoef ik echt niet te zien in de cinema
Een uniefles van 3 a 4 u houd ik erg moeilijk vol, ben ook veel te groot voor die mottige stoetles (1m84). Ik zit ook altijd heen en weer te schuiven, te droodelen, etc. Ik zit ook echt de seconden af te tellen, ben helemaal niet goed in les volgen (tenzij ik echt veel moet noteren dan gaat het beter).
In de auto slaag ik erin om mijn linkerbeen de hele tijd heen en weer te wiegen, zeker op autostrades.
Voor de rest valt het wel mee Clown

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:46

ik heb het ook, ik kan bijna nooit stil zitten! ik moet gewoon wat doen! doe ook altijd 2 of meer dingen tegelijk! maar wiebelen, steeds anders gaan zitten ofzo als je echt stil moet zitten, ik ken het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:39

Heb het ook, héél erg, vooral dat met die benen kom ik bijna niet vanaf... Scheve mond Erg vervelend.. Nagelbijten / Gniffelen