Normaal gesproken ga ik dan gewoon NIET logeren, maar ik had het nu al afgesproken...
en vind het een beetje lastig uit te leggen waarom ik niet zou komen logeren

Het zit zo:
Ik zou aanstaande vrijdag met een vriendin bij de staleigenaar en zijn vrouw thuis blijven slapen.
want die vriendin van mij heeft zaterdag wedstrijd en dan ga ik mee.
dus zijn we op tijd op stal + het is erg gezellig altijd

Ik heb de afgelopen strip de pil doorgeslikt en heb volgende week dinsdag pas de laatste pil.
Eergisteren op mijn werk ging ik naar de wc en toen was het echt zo van: streepje streepje (als jullie begrijpen wat ik bedoel

dus ik mijn ma ingeseind dat ze effe poedersuiker moest kopen en langs brengen (had wel iets bij, maar voor de zekerheid

Ik een poedersuiker in.... kom ik thuis... ZO DROOG ALS EEN eeuhhhh kurk?
LOOS ALARM dus...(maar goed, voor de zekerheid toch poedersuiker in broekzak)
Goed, 's nachts gaan slapen de volgende dag: NIKS aan het handje.
De hele dag gewerkt gisteren.
's avonds ook niks aan het handje, dus ik dacht echt dat het loos alarm was.
Vandaag moest ik 's ochtends werken en ik ga in mijn koffiepauze naar de wc....
was het weer iets meer ofzo als 'streepje-streepje'
Ik weer in de stress ("poedersuiker ik heb de pil doorgeslikt dit kan haast niet..")
Maar goed, weer ingeplugd (sorry voor het woord haha)
Kom ik thuis, eigenlijk bijna niks....
Nou vraag ik me dus af... stel nou dat ik vrijdag avond ga logeren (wat ik dus eigenlijk verplicht ben want heb het beloofd)
Hoe doe ik dat dan als ik echt ongesteld ben zoals normaal?
Kan ik voor 1 keer 's nachts met een tampon slapen? (normaal slaap ik met maandverband voor de nacht)
want het is zo genant als ik daar ga slapen en of ik ben al ongesteld OF ik word 's nachts ongesteld en ik lek door... met alle gevolgen van dien..
en nog een stel-datje... als het maar een klein beetje is... kan ik dan voor de zekerheid 's nachts een mini tampon gebruiken? zodat (mocht ik 's nachts ongesteld worden) er geen bloederige taferelen ontstaan.
Ik hoop natuurlijk gewoon dat het maar een inie minie beetje blijft.
en dat ik volgende week de gewone periode ongesteld word, maar je weet nooit met moeder natuur toch?
Ik denk zelf dat ik maar gewoon een hele doos tampons mee ga nemen voor de zekerheid..
Gosh wat een verhaal, snappen jullie het nog?