Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise_ schreef:Mijn moeder had tot een paar jaar terug erge last van terugkerende migraine, en zij heeft toen
acapuntuur laten doen, en het heeft erg goed geholpen bij haar.
dees_daan schreef:als je echt heel erg last heb, kan ik je aanraden om de injecties te proberen, er zitten wel wat nare bijwerkingen aan (spierpijn, vooral in je schouders, mocht je al spierpijn hebben word het versterkt, erger migraine,een trekkend gevoel in je kaken, en ik krijg last van mijn slokdarm, maar dit kan ook zijn omdat die verbrand is) hier heb je ong. een half uurtje last van, en als je gaat liggen, is het daarna vaak weg (ik ga op bed liggen, vaak als ik wakker word is het over, nu werkt het minder, omdat ik het al een tijdje heb) ook de poeders, immigran tabletten, en alle andere medicijnen werken niet.. ik ben nu wel aan de medicijnen om het te voorkomen, al werkt ook dat niet bij mij.
Kyrseltje schreef:dees_daan schreef:als je echt heel erg last heb, kan ik je aanraden om de injecties te proberen, er zitten wel wat nare bijwerkingen aan (spierpijn, vooral in je schouders, mocht je al spierpijn hebben word het versterkt, erger migraine,een trekkend gevoel in je kaken, en ik krijg last van mijn slokdarm, maar dit kan ook zijn omdat die verbrand is) hier heb je ong. een half uurtje last van, en als je gaat liggen, is het daarna vaak weg (ik ga op bed liggen, vaak als ik wakker word is het over, nu werkt het minder, omdat ik het al een tijdje heb) ook de poeders, immigran tabletten, en alle andere medicijnen werken niet.. ik ben nu wel aan de medicijnen om het te voorkomen, al werkt ook dat niet bij mij.
Opzich heb ik er niet heel erg last van. Alleen als ik een 'aanval' heb verga ik van de pijn. Probleem is dat ik dan ook niet in slaap val..Dan wil ik wat doen omdat ik me verveel, maar dat kan niet want dan wordt het erger, blabla.. Ik heb chronische voorhoofdholteonsteking, daar heb ik medicijnen voor, misschien zouden die migraine aanvallen daar ook wel iets mee te maken hebben..
PrinCessRomy Dat doe ik allemaal al, ipv zetpil neem ik dan ubiprofen.. Het werkt wel iets, maar niet echt super.. Ik lig dan toch meestal 1 à 2 uur op bed..
dees_daan schreef:Kyrseltje schreef:
Opzich heb ik er niet heel erg last van. Alleen als ik een 'aanval' heb verga ik van de pijn. Probleem is dat ik dan ook niet in slaap val..Dan wil ik wat doen omdat ik me verveel, maar dat kan niet want dan wordt het erger, blabla.. Ik heb chronische voorhoofdholteonsteking, daar heb ik medicijnen voor, misschien zouden die migraine aanvallen daar ook wel iets mee te maken hebben..
PrinCessRomy Dat doe ik allemaal al, ipv zetpil neem ik dan ubiprofen.. Het werkt wel iets, maar niet echt super.. Ik lig dan toch meestal 1 à 2 uur op bed..
ik ken het.. ik weet ook niet waar ik het zoeken moet, lig te draaien en te woelen, maar het wil gewoon niet! ik kan er iets beter tegen nu ik een kussen uit Salou heb, met piepkleine bolletjes erin, een spuit erbij, en dan hoop ik maar dat ik de nacht doorkom.. het ergste vind ik nog dat mensen zeggen, och stel je niet aan, ik heb ook wel eens hoofdpijn
dees_daan schreef:sterkte! mijn mentor heeft zonder dat ik het wist gezegd dat ik het jaar niet doorkom, door de migraine, en ik er geen zin in had, terwijl hij weet wat er allemaal gebeurd is, en dat ik (ook) daardoor nogal migraine heb..
Kyrseltje schreef:dees_daan schreef:sterkte! mijn mentor heeft zonder dat ik het wist gezegd dat ik het jaar niet doorkom, door de migraine, en ik er geen zin in had, terwijl hij weet wat er allemaal gebeurd is, en dat ik (ook) daardoor nogal migraine heb..
Jeetje, dat is banketstaaf![]()
Heel even ontopic, de witte kat die je in je profiel hebt staan, Kyra, waar heb je die vandaan? Wij hadden namelijk een nestje met witte kittens, en ééntje is Kyra genoemt door de a.s eigenaren..
Edit; Laat maar, ik zie dat je in friesland woont, dan lijkt het me sterk..
dees_daan schreef:Kyrseltje schreef:Jeetje, dat is banketstaaf![]()
Heel even ontopic, de witte kat die je in je profiel hebt staan, Kyra, waar heb je die vandaan? Wij hadden namelijk een nestje met witte kittens, en ééntje is Kyra genoemt door de a.s eigenaren..
Edit; Laat maar, ik zie dat je in friesland woont, dan lijkt het me sterk..
wij hebben voornamelijk ''probleem'' katten, kyra komt boven een winkel weg, waar ze alleen maar wat zat, en waar niet veel goeds mee gebeurt is