WAT EEN RAMP!!
Ik heb nu 1,5 jaar een beugel, daarvoor stonden mijn tanden mooi (echt mooi!) recht.
Toen kwam de tandarts met het idee beugel, ik moest nog wat wisselen maar had te weinig ruimte.
toen ik hoorde wanneer ik terecht kon bij de ortho, moest ik naar meneer de kaakchirurg. Werden uiteindelijk 3 hele operaties om tanden eruit te snijden, ijzerdraadjes erin gewikkeld allemaal troep. (heb alleen maar slotjes nog wel :/ )
Ik heb in die 1,5 jaar bijna nooit gehad dat ik "tevreden/normaal" weg kon. ALTIJD iets anders, spiraaltjes tussen je beugel, rare draadjes van achter een tand naar de voorkant, een button aan de achterkant van mijn tanden, nu zo'n "ketting"elastiek aan de onderkant weer.
mensen ik wordt er ziek van, altijd weer lekker last van je tanden. Nu ben ik dus net weer trouw geweest, dat "kettingelastiek zit er net in, 2 nieuwe slots erbij geplakt en voel het nu al fijn trekken
Wordt morgen lekker, op mn verjaardag
Jullie ook zulke fijne ervaringen met je beugel??

Nu niet meer gelukkig, het staat keurig bij elkaar. De ortho zelf was altijd duidelijk en die assistentes ook niet vervelend, dus ben er tevreden over. 
En mag m'n beugel er binnenkort waarschijnlijk uit. 
'
) maar nu nog mijn onderkaak verder naar voren..
die van mij snijd ook heel m'n tong open, heerlijk soms kan ik ook niet aan de rechterkant kauwen. wouw wat zijn beugels toch heerlijk. ook die elastiekjes! succes met dat rotding, klinkt niet echt lekker
Maar nu moet dr weer wat getrokken worden, te weinig ruimte.. Nou ging die gek vandaag bij mij nieuwe elastiekjes erop zetten, zit dat slotje tegen mn tandvlees aan waar die tand boven zit (Die tand zit dus boven die tand die getrokken moet worden, mn snijtand word hoektand ofzo
) Maarja, myn orto drukt dan heel hard met zn nagel in je tandvlees,, Okeee,, Heel boeiend, mrja.