Ik heb ook een beugel.. een plaatjesbeugel zonder elastiekjes. Ben al wat ouder dus loop aardig voor banketstaaf. Helemaal als de normale elastiekjes weer op zijn en ik met een fel rood of groen kleurtje in me mond loop... pffff en loop met deze beugel al een jaar en daarvoor een blokbeugel en straks een kaakoperatie...
Ken het hele gedoe ga ook NOOIT tevreden weg.. altijd stukjes draad ertussen of ze knippen het achter niet goed af waardoor me hele wangen kapot zijn dat is vrijwel altijd zo. Dan weer zo'n stagiaire die loopt te prutsen en je hele mond open ragt met een of andere tang... Ik zit bij het UMCG in Groningen en als ik vraag hoe staat het ervoor mompelt die wat van nog maar een paar maanden erbij..
Inderdaad om doodziek van te worden. Ik heb ook nikkelallergie en dan proppen ze weer iets van nikkel erin waardoor alles ontsteekt en dan zeg je nee kan niet maar doen ze lekker wel en zeggen dan kijk het maar even aan.. en dan kun je twee dagen later weer 60 km reizen om het eruit te laten halen.. 
En elke keer vallen die brackets eraf.. of het draadje kanpt.. echt altijd.. en dan plakt die stagiare het weer fout zodat je, je tanden niet op elkaar kan zetten en niet kan eten. Neee kijk maar even aan, en dan als ik slaap ga ik tanden knarsen en knap ja hoor ligt het eraf... Of ze hebben die nikkelvrije brackets weer niet op voorraad terwijl het in de computer staat dat ik die nopdig heb en dan kom.. kun je weer weg...
Gewoon allemaal geldtrekkerij als je het mij vraagt..
Laatst bijgewerkt door SONY op 09-05-07 14:15, in het totaal 2 keer bewerkt