elk jaar last van een zwakke blaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

elk jaar last van een zwakke blaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 15:40

ik heb elke jaar last van een zwakke blaas,zekers met dit weer of weersveranderingen blijf ik naar toilet gaan ben ik geweest kan ik zo weer het gevoel is steeds dat je dus moet plassen en dan ook nog veel ook,soms gaat het heel lang goed en dan heb ik er weer een tijd last van krijg dan gewoon last omdat ik zoveel moet plassen wie herkent dit en wat doen jullie eraan of is hier iets voor te krijgen dat je een sterkere blaas weer krijgt..gr emaartje

reacties zeer welkom.

MarloesR

Re: elk jaar last van een zwakke blaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:35

ik heb het op dit moment ook, lees even mee Knipoog

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:36

Ik herken dit heel erg, op school moet ik echt na ieder les uur weer heel nodig naar school, ik weet verder niet waardoor dit komt en wat er aan te doen is, anders had ik er zelf al geen last meer van *LOL*

Ik lees dus ook even mee Knipoog

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:44

klinkt apart.
mischien langs de dokter gaan ? .
ik had het wel een keer in het zwembad,om de 5 minuten naar
de wc .
dit klinkt overdreven maar heeft dat zoveel plassen niet iets met suikerziekte te maken ? .
ik zeg niet dat je het hebt natuurlijk .

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 19:59

nou ik ben er alleens mee naar het ziekenhuis geweest en het was voor de rest allemaal goed is al een paar jaar geleden,en gaat dan ook een lange tijd goed maar met kouder weer of weersverandering of als ik seks gehad heb heb ik er weer last van heel vreemd,maar moet dus een sterkere blaas krijgen

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 22:22

heb ik ook (met periodes)

Gezond eten, minder stress en crandberry pillen..

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 23:53

ik heb het ook. Enorm. Al helemaal als ik ongesteld ben. Maar vooral het idéé dat je moet. Ik moet echt voordat ik naar bed ga 2x naar de WC anders heb ik steeds het gevoel dat ik moet, terwijl ik niet hoef

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 08:45

Eens je urine laten controleren?

En niet proberen de hele tijd te denken van; oeh ik moet naar de wc
want dan moet je op een gegeven moment ook Knipoog

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 11:42

blijf er nog last van houden.heb een overactieve blaas op dit moment..

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 11:57

Alexx schreef:
ik heb het ook. Enorm. Al helemaal als ik ongesteld ben. Maar vooral het idéé dat je moet. Ik moet echt voordat ik naar bed ga 2x naar de WC anders heb ik steeds het gevoel dat ik moet, terwijl ik niet hoef

Haha, dit heb ik ook! Anders kan ik niet slapen....

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 10:41

heb vanmorgne de ochtenurine naar laten kijken maar kwam niets uit gene blaasonsteking wat ik zelf wel dacht,heb steeds branderig gevoel dat ik weer moet gaan plassen.wie heeft er verdere tips cranberry schijn t te helpen zeggen ze

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:45

Misschien een schimmelinfectie van onder? Cranberry sap / capsules (kan je volgens mij bij de AH en de Hema..ed halen) werkt erg goed!
En veel drinken!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 11:00

Kitty84 schreef:
Misschien een schimmelinfectie van onder? Cranberry sap / capsules (kan je volgens mij bij de AH en de Hema..ed halen) werkt erg goed!
En veel drinken!

nee schimmelinfectie is zowiezo niet allemaal nagekeken maar ga de cranberry sap maar eens proberen en halen bij hema hopelijk wekrt dat

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 12:07

Nou...ik heb dit nog niet getypt of ik had zoiets van mmzz...voelt niet helemaal lekker vanonder dat plassen....

Anyway...ik ben dus op mijn fietsje door de regen gegaan.

Bij de AppieHeijn hebben ze ze, 20 stuks (bruistabletten) voor 4.89 mag je er 1 van op een dag. Smaakt een beetje naar citroen bosbessen even wennen, maar best te drinken...

Heb er geen idee van waar het dit keer van kan komen, heb tot 4 maanden terug nog nooit een blaasontsteking gehad...ik als verpleegkundige heb toen ook mijn suiker ed laten checken (zeker omdat ik ook een pondje meer heb Knipoog ) maar was prima in orde....
Het lijkt bij mij wel alsof ik het krijg als ik mijzelf verplicht om meer te gaan drinken. Vorige keer had ik ook een periode goed gedronken (elke dag 1,5 tot 2 liter...normaal haal ik net de 1.2 - 1.3) en hoppa een paar dagen later was ik de sjaak.

Deze keer weer een paar dagen goed gedronken...misschien dat alles goed schoongespoeld wordt dan ofzo Knipoog...en dat er wat bacterieën achterblijven...

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 14:10

Dit is ook voor mij een bekend probleem.
Heel irritant het gevoel dat je maar naar de wc moet, maar uiteindelijk komt er amper wat uit. En daarna toch weer het gevoel hebben dat je nodig moet.
Ik knijp em echt straks met de examens voor de deur, want dan ben ik ook nog eens hartstikke nerveus. Zouden ze je raar aankijken of je verdenken van spieken als je 2 keer ofzo naar de wc gaat tijdens een examen (duurt 2 uur)