Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierfysio schreef:ik heb drie hernia-operaties gehad, en slaap pas weer goed sinds ik een M-line matras heb. dat is de verbeterde Tempur, want er zitten ook nog stabilisatieveren onder, en het ademt beter dan Tempur (dat is vrij zweterig). ik vind het ideaal! het is een rib uit je lijf (of wel drie ribben eigenlijk....), maar ik vind het top!
mijn matras komt bij BeterBed vandaan. ga eens proefliggen anders. succes!
Citaat:Ik heb na mijn werk vaak last van mijn rug waardoor ik in bed haast niet kan slapen.
dierfysio schreef:ik heb drie hernia-operaties gehad, en slaap pas weer goed sinds ik een M-line matras heb. dat is de verbeterde Tempur, want er zitten ook nog stabilisatieveren onder, en het ademt beter dan Tempur (dat is vrij zweterig). ik vind het ideaal! het is een rib uit je lijf (of wel drie ribben eigenlijk....), maar ik vind het top!
mijn matras komt bij BeterBed vandaan. ga eens proefliggen anders. succes!
Bar schreef:Ik heb goede ervaringen met een boxspring en met een waterbed. Met beide geen rugklachten.
Afgelopen week weer in een vakantiehuis op een binnenveringmatrag gelegen en meteen weer vreselijk las t van mijn rug.
Tempur heb ik geen ervaring mee, alleen met het tempur kussen en dat vond ik vreselijk.
Nimmedor schreef:een tempur matras van €100 euro, dat vind ik knapeen echte tempur kost niet minder als 1000 euro helaas