Hallo,
Ik word de laatste tijd (sinds een paar weken) steeds 's nachts wakker met een slapend/doof arm.
Vanochtend was het zelfs zó erg, dat ik er geen gevoel meer in had, en hem niet meer kon bewegen, toen ik er beweging in kreeg, zwaaide hij ongecontroleerd alle kanten op, pas na een minuut of 10 had ik er weer normaal controle over.
Ik ben hier toch best wel van geschrokken, maar ik weet niet hoe het kan?
Ik heb wel nek/schouder/rugklachten, en veel mensen denken dat het daar aan gekoppeld kan zijn, gelukkig kan ik dinsdag al bij mijn manueel therapeut terecht, dus die kan er even naar kijken, en anders even langs de huisarts. Maar heeft er hier misschien iemand hetzelfde? Of weet er iemand wat het is/kan zijn?
Ook als ik nu gewoon zit te typen, voel ik mijn rechterarm al een beetje 'slapen' en tintelen, nu kan ik natuurlijk gewoon mee bewegen enzo, maar als ik slaap voel ik er niets van.
Het is net alsof mijn arm zit afgekneld, wat natuurlijk altijd een keer kan, als ik in een rare houding lig te slapen, maar haast elke nacht een paar keer lijkt me toch erg raar?
Ik vind het gewoon bijna eng om te gaan slapen, ben bang dat ik wakker word en mijn arm weer helemaal gevoelloos is.
Bah bah bah. Oja, ik weet eigenlijk niet meer of het beide armen zijn, of steeds dezelfde, daar ga ik vannacht (en deze week) even op letten.