Striemen op mijn buik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toogfilosoof

Striemen op mijn buik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 13:42

Hallo allemaal.

Ik heb van die rode striemen op mijn buik.Het doet geen pijn en ik ben ook niet geslagen of dmv een andere vorm van geweld.Het zit er al best lang.Hoe kom ik eraan en hoe kom ik er vanaf?
alvast bedankt!

DeSa

Re: Striemen op mijn buik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:45

Volgens mij heeft dat met de groei te maken, heb ze zelf ook op mijn heupen omdat die ineens heel snel breder werden. Heb ook geen idee hoe ik er vanaf kom dus houd dit even in de gaten.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:07

Dat zijn striae en daar kom je nooit meer van af. Het rode zal wel geleidelijk aan minder worden, maar verdwijnen doet het nooit meer....

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 16:08

Ik heb het ook op mijn buik en rug, erg vervelend is dat maar als ze wit worden zie je er niks meer van!

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:32

behalve wanneer je bruin wordt van de zon Tong uitsteken Striae zijn littekens die ontstaan wanneer je zo snel groeit dat je onderhuid het niet bij kan houden en inscheurt. Hier ontstaan dus onderhuidse littekens en verdwijnen net zo snel als littekens van een gehechte wond oid. Maar wees gerust: iedereen heeft er last van en ze vervagen. Maar zoals ik al zei: Wanneer je bruin wordt door de zon, bruinen deze niet mee en krijg je witte streepjes Tong uitsteken

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:46

Ik heb ze ook Knipoog maar best breed op mijn buik.
Volgens mij kom je er nooit meer vanaf. en die van mij worden trouwens ook niet wit. Ik erger me er kapot aan maarja ik kan er niks aan doen. (naja ik heb een badpak gekocht ipv een bikini zoals normaal Tong uitsteken )

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:36

je komt er inderdaad nooit meer vanaf je krijgt het van groeien, ineens veel aankomen, ineens veel afvallen of door een zwangerschap. je kan je huid soepeler maken met speciale oliën en lotions, minder word het wel, maar weg gaat het niet

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:38

Dat komt door de groei ja, maar het kan wel minder worden door in de zon te zitten, dan worden ze lichter hoorde ik! maar echt weg gaat het niet.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 09:41

Tja, balen hè, dat heb ik ook. Je komt er nooit meer helemaal van af, maar in de loop der jaren worden ze wel minder zichtbaar. Er zijn ook speciale cremes voor, maar ik vraag me af of die helpen?