Iemand ervaring met lenzen die veel-zuurstof-doorlatend zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tibamar

Iemand ervaring met lenzen die veel-zuurstof-doorlatend zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 23:26

Hallo,

Ik had een vraagje over lenzen. Ik heb zo;n 1,5 jaar lenzen van HansAnders gehad, van die maandlenzen. Ging een poosje heel goed. Tot ik dus wazig begon te zien. Ik ogen daar op laten meten, was niks aan de hand en ogen en hoornvlies zagen er super uit volgens die man
Toch bleef ik raar zien, zag de borden niet met autorijden enz. Zwaar irritant.
Dus ik naar de Pearle, ik denk daar maar eens laten meten. Hele controle gehad daar. Jahoor, sterkte wel veranderd, slechter geworden en indd wel wazig hoornvlies ofzo doordat die lenzen van hansanders niet genoeg zuurstof door zouden laten.

Ik heb toen proeflenzen gekregen voor twee weken. Het zijn hele duren lenzen die 97% zuurstof doorlaten. Maar ze zijn wel erg prijzig. Heb nu die proeflenzen in en ze bevallen heel goed. Ze zitten fijn en ik zie weer helder Clown

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met hoog zuurstofdoorlatendgehalte van lenzen? Hoeft niet persee van de Pearle te zijn...
En hoeveel kost het jullie?
Ik ga zoiezo nog naar andere optiecien, weer controle laten doen en kijken of er wel hetzelfde uit komt. Wil wel zeker weten dat mn hoornvlies echt beschadigd is aangezien ene optiecien zegt van wel en ander van niet Schijnheilig Ze willen uiteindelijk allemaal jou als klant hebben.

smurffie

Re: Iemand ervaring met lenzen die veel-zuurstof-doorlatend zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 23:38

hallo,
ik heb verder geen last .. met welke lenzen dan ook .. maar mijn zus heeft heel snel last van haar lenzen ..
wij hebben nu allebij opti-free (http://www.optifree.nl/)
zitten erg goed en laten goed zuurstof door Lachen
verder betalen wij 130 euro per half jaar.. maar goed.. het gaat om je ogen .. daar heb je maar 1 paar van -> wees er zuinig op Knipoog

verder kan je bij je HA vast wel laten testen of je hoornvlies is beschadigd Haha!