nekpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

nekpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 19:58

Nou ik heb ontzettend last van nekpijn! Kan amper m'n hoofd recht houden van de pijn.

Gisteravond nergens last van, en vanmorgen stond ik op met óntzettende pijn in m'n nek. En ik heb opzich best een hoge pijngrens, kan best wat pijn hebben. Maar dit auw.. heb het ongeveer beetje links achter. En als ik mijn hoofd naar rechts buig heb ik er niet zo'n last van maar naar links, naar voren of naar achter...AUW! Met mijn hoofd draaien gaat nog wel.

Ik heb al steeds een sjaal omgehad (nu niet meer) en ben in een warm bad geweest en heb ook een kruik tegen m'n nek gelegt. Zodat het warm blijft (dat doet wat minder pijn dan) maar dat helpt ook niet echt.

Mijn moeder zei ook dat ik wel een beetje moest blijven bewegen omdat het anders alleen erger word.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen tegen de pijn? pijnstillers slik ik trouwens niet.

alvast bedankt Knipoog

Pashon

Re: nekpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:40

wat dacht je ervan om eens naar de dokter te gaan?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:40

of uhh spiergel smeren.. ik zou nu even niet weten hoe dat heeft maar dat verwarmt in ieder geval..

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:45

Misschien een koutje gevat op je nekspieren, er staat nl. wel een hele koude wind, ook al schijnt het zonnetje.

Ik zou het goed warm houden, smeren met een spiergel.

Mocht het nou niet weg gaan, of erger worden, dan kan het zijn dat er een werveltje in je nek niet goed zit. Dan een afspraak maken bij de Manuele Therapeut of Fysiotherapeut.

Sterkte!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 21:45

aaah spiertje verrekt... inderdaad warm houden en wel blijven wegen..meer kan ik ook niet bedenken.. als je het over 2 dagen nog hebt zou ik inderdaad ff langs de dokter gaan

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 11:35

Bedankt voor de reacties! Het is nu gelukkig een heel stuk beter!! Haha!

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:41

Erg vervelend..Ik heb er ook wel eens last van en dan 'trekt' het helemaal door naar m`n hoofd of rug..Ik smeer er meestal van dat spiergel op zovaak als ik wil het helpt meestal wel wat..En soms toch echt gewoon een paracetamolletje..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:50

waarschijnlijk een stijve nek of gewoon een foute draai gemaakt, gaat vanzelf weg. de dokter helpt je er niet bij die zet je gewoon aan de pijnstillers en smeersels.