2,5 jaar gelden kreeg ik heel erge kiepijn (rechts boven) , zo erg dat ik niet meer normaal kon eten, mijn kiezen konden elkaar niet eens meer raken want dan sprongen de tranen in me ogen van de pijn.
Kon ook niet meer normaal slapen, dus naar de tandarts, maar deze beweerde dat er niks aan de hand was!! Er zat geen gaatje of iets, de kies was mooi gaaf dus daar ging ie niks aan doen. Oke dan zal dat wel dacht ik. Maar mijn kies bleef pijn doen, dus wat ga je dan doen, uit onmacht ging ik heel. heel heel veel pijnstillers slikken en dat haalde de ergste kantjes eraf, wel bleef het erg zeer doen maar dat hele heftige was dan ff een uurtje ofzo weg. Echt waar dat mijn lichaam al die troep heeft geacepteerd is een wonder en dat meen ik echt.
Maargoed, weer terug naar de tandarts, maar weer zei die dat er niks aan de hand was.
Inmiddela zijn we bijna 2 jaar verder, en nog steeds heb ik echt helse pijn in mijn kies. Ben ook heel erg afgevallen omdat ik nier normaal kon eten. Maar tandarts bleef bewren dat er niks aan de hand was.
Maar nou komt het.
Bij de laatste controle in januarie ben ik helemaal uit mijn dak gegaan tegen hem. Zal niet herhalen wat ik gezecht heb maar het was niet netjes. Maar ik werd letterlijk gek van de pijn (en ga zo maar eens ontspannen op je paard zitten dat werkt dus ook niet)
Maargoed omdat ik zo aandrong zou hij die kies openmaken, maar hij liet heel duidelijk merken dat ie het nergens voor nodig vond.
Goed, kies opengemaakt, en wat blijkt, zenuw was dus wel ontstoken, en al helemaal weggerot terwijl die kies en zenuw dus nog gewoon leefde!!!! Omdat die onsteking daar zo lang zijn gang heeft kunnen gaan was mijn hele kaakbot rechtsboven dus ook ontstoken!!!
En wat denk je dat die lummel zecht? "goh dat moet zeer gedaan hebben" GVD ik kon hem wel wat aandoen!!!!
Goed kies schoon en dood gemaakt en met een zware antibiotica kuur naar huis.
Dat heeft wel goed geholpen, maar nu komt er dus nog steeds pruk uit mijn kies of kaakbot of waar het ook vandaan komt maar dan komt er dus echt een mega rotte smaak in mijn mond en dat is dus ook heel duidelijk te ruiken, maar nu kan ik wel weer normaal eten en mijn kiezen kunnen elkaar weer raken. Dus ik kan zeggen dat het is opgelost.
Maar nou vraag ik me af, heeft het nut om een klacht hierover in te dienen?? Want ik kan zijn bloed wel drinken!!!
Sorry voor het toch nog lange verhaal, en bedankt voor het lezen.