Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilion1985 schreef:Ah, ben dus niet de enige op de wereld die hier last van heeft![]()
Ik dacht dat t mss aan het weer lag of zo. Ben ook allergisch voor huisstofmijt, maar in combinatie met hooikoorts is dat ook niet echt geweldig.
Ik moet tentamen leren voor volgende week en ik moet echt even wat wakkerder worden, want ik heb er echt geen energie voor op dit moment. Ik denk dat ik morgen maar de hele winkel leeg ga kopen aan alles wat er bestaat tegen hooikoorts en alles tegelijk innemen
Mandyy schreef:Ik herken het.
Ben steeds vreselijk moe en duf en verder de gebruikelijke hooikoortsklachten.
Het vervelende is dat ik 's avonds niet kan slapen omdat ik het heel benauwd krijg als ik ga liggen.
's Nachts word ik ook steeds wakker omdat ik het zo benauwd heb. Word er echt niet goed van.
Gebruik pilletjes, oogdruppels en neusdruppels maar niets lijkt te helpen.
Rienn schreef:Als je 's nachts benauwd wordt, zou ik maar even langs de dokter gaan..! niet om paniek te saaien.. maar ik heb dat ook 'ja ik heb wel erg veel, wat ik behoorlijk vervelend vind!'
Emilion1985 schreef:en ik maar denken dat ik ieder avond in een lekker schoon bed lig, terwijl ie dus blijkbaar bezaaid ligt met poep. Iel!