Hoesten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tam_

Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 16:27

Hoi!

Ik ben een poos terug ziek geweest, en toen moest ook vreselijk hoesten enz. Toen ik beter was bleef dat ook, een verschrikkelijke loopneus,hoesten,kuchen en keelpijn. Dat is nu ongeveer 2/3 weken terug.
Keelpijn heb ik niet meer, alleen nog een loopneus en ik moet nog steeds hoesten/kuchen..

Als ik hoest of kuch duurt het wel een paar minuten voordat ik weer normaal kan praten/ademen! Tijden het hoesten heb ik ook het gevoel alsof ik stik, omdat ik zo erg met hoesten. Ik probeer dan water te drinken, maar dat lukt niet omdat zodra het water bij mn keel is , moet ik weer hoesten Scheve mond

Weet iemand, wat je er tegen kan doen? Scheve mond Want ik ben het best zat, ik krijg het ook tijdens het rijden.. Nagelbijten / Gniffelen

Alvast Bedankt.

Fietspomp

Re: Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:41

Dokter Lachen
Ik heb het ook vaak als ik verkouden ben enzo.
Heel irritant Ja Bij mij gaat het soms vanzelf over, maar ik heb ook een keer gehad dat het een luchtweg/stemband ontsteking bleek te zijn Nagelbijten / Gniffelen.

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:43

Heb dit ook een keer gehad, maar dacht dat t wel over ging omdat ik het wel vaker heb door m'n allergie. Maar toen het na een paar weken nog niet overging ben ik toch maar naar de huisarts geweest, t bleek een bacterie en dit was met een kuurtje met een paar dagen over. Dus zou als ik jou was toch maar even de dokter laten kijken.

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:44

Ga alsjeblieft naar de dokter, ik had het een paar jaar geleden ook, kreeg bij dat hoesten(hetzelfde als jij beschrijft) ook nog pijn in mijn zij/schouder.
Bleek het longembolie te zijn, ze hebben me nog net op tijd kunnen redden....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 16:55

hm... ik hoest ook al een tijdje... ook af en toe zo erg dat ik t geoel heb dat ik stik..
daarom durfde ik eerst snachts ook niet te hoesten, of wanneer ik alleen was.

gelukkig is t nu al een stuk beter.

meisje uit mijn klas is chronisch verkouden..en doktoren kunnen geen reden/medicijn vinden.
heel vervelend

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 17:01

oeh, ik heb ook al maanden een vreemde hoest.
Gewoon heel erg (raar) hoesten en dan allemaal van dat slijm dat omhoog komt. Ook idd het gevoel dat je stikt. Ik heb de hele tijd gedacht dat het een rokershoest is.. Vriendin van mij heeft presies hetzelfde.. maar denk er nu toch aan om de huisarts een bezoekje te geven..
Laatst bijgewerkt door wiifke op 02-05-07 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 17:02

Ik heb het zelf ook .. maar ben wel astmatisch heb een nieuwe inhaler en nu is het wel al een heel stuk minder Lachen maar tis geen pretje inderdaad

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 17:48

hmm.. ik denk dat ik dan maar ff langs de HA ga Ja

En ; ik hoest dan ook veel slijm op Nagelbijten / Gniffelen Misselijk

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:08

Ja zijn naweeen. Heb zelf voor een week of 3 terug zwaar de griep gehad. Vreselijk hoesten, leek wel blaffen als een hond Boos! Ik heb toen van bisolvon slijmoplossers gekocht en dat werkte wel goed. Maar idd als het dan nog blijft ff langs de HA! Beterschap...