Hallo,
't afgelopen weekeind ben ik gebeten door een hond en ben dus naar de centrale huisartsen post geweest.
ik kreeg daarbij een tetanus prik (dit had ik ook wel verwacht aangezien hond ook bij de paarden en buiten loopt)
Zaterdag avond heb ik die prik dus gehad, mn arm was erg stijf dit werd opzich wel wat minder zondag ging het prima totdat ik uit de auto stapte en de deur iets terug klapte precies op de plaats waar de tetanus prik was gezet. Werd meteen helemaal draaier en niet goed.. dus even rustig tegen de auto aan gestaan, ging daarna goed.
Zaterdag avond werd mn arm steeds pijnlijker en voelde me eigen niet helemaal fit. De plek werd erg pijnlijk en dik.. door de dag heen is mn arm steeds pijnlijker geworden en het ging erg gloeien, nu maar steeds gekoeld maar vraag me dus af of dit normaal is. inmiddels is het al een aantal dagen geleden en wil graag weten of dit een bijwerking is of dat er toch nog naar gekeken moet worden. Waarschijnlijk zijn er meerdere mensen die op latere leeftijd met zo'n geval te maken hebben gehad (bedoel dus geen kinderen) dus ben je ook gebeten door een paard/hond of te maken gehad met straat vuil waarbij de een tetanus had gehad wat waren bij jullie de bijwerkingen?
Alvast bedankt.