Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik kan wel iets bedenken: een wielrenbroekje? Je ziet dat die wielrenners van die soort gel-stukken in hun broek hebben. Wellicht zijn die dingen ook wel los verkrijgbaar... Het is maar een suggestie.
Edit: Zie nu reactie van Mirgino (hé, ik heb een zadel ooit bij jou gekocht! Zit nog steeds erg lekker en ligt nog steeds goed, maar dat terzijde). Ik ken ook mensen die niet genoeg kun bekken kantelen met rijden en dan ook dat probleem hebben, maar sommigen kunnen ivm met rugproblemen nu eenmaal niet anders zitten. Je hebt ook wel gelpad voor op het zadel ipv eronder. Dus een gelpad tbv de ruiter dus.
Jolliegirl schreef:maandverband?? schuurt nog erger
Is je zadelvlak groot genoeg?
Nickeltje schreef:Die ritssluiting is het niet.
Leren zitvlak heb ik ook niet.
Ik heb altijd ribbroeken, meestal van euro...(nogwat) en daar heb ik het het minste mee...
Mariannedeb schreef:Wielrenners hebben geen gel in hun broekje maar een zeemSoort dik stuk lap is het zeg maar.. Maar je zou het kunnen proberen.. denk alleen niet dat het lekker zit, omdat de zeem de vorm van een fietszadel heeft, en dus niet je hele billen 'bedekt'..