Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loeser schreef:Ik heb toch allemaal zin in vette dingen. Ben echt in staat om naar de friettent te gaan..... Hoort dat erbij?
Het was eigenlijk helemaal neit de bedoeling om helemaal te stoppen met roken maar dat gehoest geeft toch wel aan dat het niet goed is voor mijn lichaam
Je gaat andere dingen ervoor doen, dus eten
Loeser schreef:Ik heb toch allemaal zin in vette dingen. Ben echt in staat om naar de friettent te gaan..... Hoort dat erbij?
Het was eigenlijk helemaal neit de bedoeling om helemaal te stoppen met roken maar dat gehoest geeft toch wel aan dat het niet goed is voor mijn lichaam
rakkertje.
)
) in een buis. Dan heb je op een gegeven moment een lekker zakcentje. Nu spaart ie voor mij elke dag een euro, en moet ik dat ook doen. En dan na een jaar stoppen krijg ik alles. 

Houd de eer aan jezelf en laat dat pakje mooi liggen hoe hij er nu bijligt 
Ik heb soms nog wel moeilijke momenten, bv tijdens het uitgaan enz, dan voel ik me een beetje 'naakt' zonder sigaret tussen m'n vingers.
Wat mij goed geholpen heeft is water drinken, fruit eten en iets zoeken waar je je handen mee bezig houdt. Bij mij was dat, lach niet, sokken breien. Ik breide in het begin een sok per dag!!! Mijn man heeft nog nooit zo goed in zijn sokken gezeten als toen. Het werd helemaal duur van het wol kopen
maar dat is beter dan al je centjes (en je gezondheid) de lucht inblazen. Bovendien laat je een ander ook nog eens lekker meeroken, ook al denken de meeste rokers dat niet rokers er buiten geen last van hebben....
En idd, die lekkere sigaret gaat al heel snel stinken...