Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendely schreef:Een electrische tandenborstel is sowieso beter omdat je met de hand nooit de bewegingen kunt maken die je met een electrische tandeborstel maakt. Maar dan nog komt hij niet bij de tussenruimtes. Met mondspoeling kom je wel in de tussenruimtes. Maar het is niet voldoende, want door te spoelen gaat nooit en te nimmer het plaque van je tanden af. Waarom zou je anders nog poetsen als spoelen ook wel helpt?
Ik heb even een site opgezocht waar het gebruik van tandestokers, ragers, en flossdraad haarfijn wordt uitgelegd.
Ik kan het zelf ook wel doen maar dat komt op hetzelfde neer en hier staan ook nog duidelijke plaatjes bij.
http://www.tandzorgploeg.nl/stoken.htm
wendely schreef:Over de mondspoeling, Sentido het klopt helemaal wat je moeder zegt. De mondspoeling dood de bacteriën in je mond maar hij dood dus ook de goede mondbacteriën. Daarom is het geen strak plan echt elke dag met monwater te spoelen.
Trouwens wat grappig jildou dat ik jou hier tegen komWist helemaal niet dat je op bokt zat!
Zag ineens foto van Ylze in je profiel ik denk huh? En toen jantje met Ylze dat kon niet missen dus