Ik meld me even. Heb gisteren (was heel fanatiek in bikini in de tuin gaan liggen ) mijn schouders verbrand. Lekker stom om me neit in te smeren, normaal verbrand ik neit zo snel.
Je wilt niet weten hoe mijn onderbenen eruit zien. Gisteren stonden we als vrijwilliger op een oversteekplaats bij een endurance wedstrijd. Lekker in het zonnetje en een lekker windje. In mijn 3/4 broekje. Nu de dag daarna, vind ik dat windje toch wat minder. Het was verradelijk.
Nee gister tijdens het kijken op concours. Het waaide idd flink. Had het ook wel koud. Thuis aangekomen merkte ik dus meteen dat mijn schouders untouchable waren...
Gisteren ben ik gaan zwemmen. Ik dacht dat insmeren niet nodig was, het waaide zo en het was eigenlijk helemaal niet zo warm. Later keek ik in de spiegel, is mijn achterkant vuurrood. Mijn schouders, mijn hele rug en zelfs mijn benen. Autsj
Ik ook Gister even een uurtje in de zon gezeten en mijn schouders zijn helemaal verbrand! Ook in mijn nek ziet het flink rood. Ik ben nu hard bezig met de aftersun, dat verzacht wel, maar lakker is het niet...
De zon is juist nu heel erg sterk, ik geloof zelfs sterker dan in de zomer ik blij, half uurtje in de tuin gelegen en mn buik is zelfs wat bruin geworden! Whoehoe, normaal blijft die spierwit!
Ik heb zaterdag een half uurtje in de zon gezeten en was al een beetje verbrand. Doet geen pijn verder en nu is het voor het grootste gedeelte al "bruin" (donkerwit) geworden.
Heb ook wel een hele lichte huid en had me niet ingesmeerd.
Ik verbrand zowiezo snel, ik was 1 april al vuurrood (ongetwijfeld nog eerder, maar dat weet ik niet meer). M'n vriend is 4 dagen in Engeland geweest. Hij verbrandt eigenlijk nooit, maar na 4 dagen koud met stiekem toch vrij felle zon is zowaar hij aardig aan 't vervellen...
Ik ben ook weer eens knalrood voor de 4e keer dit voorjaar. De voorjaarszon is veel feller dan de zon in de zomer. Bovendien heeft de huid nu nog geen bescherming opgebouwd dus er is maar een oplossing mits je de kreeften-look wil, smeren met minimaal factor 30 als je langdurig naar buiten gaat en je het niet vergeet.
Ook ik heb dit . Ik heb tijdje geleden een half uurtje/uurtje bij de buitenbak hier bij een les zitten en kijken en zwaar verbrande armen daarna. Om daarna smiddags zelf les te hebben om nog een keer me schouders enzo te verbranden.
Ik heb een vuurrode neus en wangen en ik moet morgen helemaal knap en superchique zijn. Ik ben bijzonder handig en deskundig met de make updoos maar ik heb geen idee hoe ik de schade moet wegmoffelen morgenochtend. ALs ik er nu mooi egaal bruin van werd dan was het het nog waard maar ik blijf sneeuwwit en krijg alleen maar veel sproeten .
ik wordt bijna geneens meer wit na de zomer. Soms denken ze dat ik en halfbloed ben Maar ik ben ook veel buiten en op het water, ook al schijnt de zon niet, dan kun je merken dat je nog bruin wordt.
Tsja, als je de hele dag stilzit in de brandende zon (Hier was het echt totaal niet koud, eerder bloedheet!) , kom je terug als een kreeft . Mijn benen zijn vuurrood en branden als een gek, de rest is ook verbrand maar mijn benen doen echt pijn. Waarom ik zo dom was om me niet in te smeren? Ben niet zo helder van geest om half acht s' ochtends en ben min of meer slaapwandelend naar de stad gegaan. Ach, ik heb toch weer 36 euro meer dus ben allang blij .
Ik zie nu net in de spiegel dat vandaag het zonnetje ook weer flink zn best heeft gedaan. Ik had een V hals shirtje aan met een sjaaltje. En dit is dus nu op mijn huid gekopieerd.Waarbij de onbeschermde plekken voorzien zijn van een prachtig kreefttomaatachtig kleurtje!
Ik heb het hele weekend buiten gelopen met een zonnebril op en die zit nu heel netjes op mijn gezicht geprint.
Ik lijk wel een panda.
Idd ook niet aan gedacht om te smeren, terwijl ik wel een flesje in mijn tas had zitten. Tja. Met mijn armen en schouders gaat het trouwens goed, ik verbrand niet zo snel. Maar het is duidelijk te zien waar mijn zonnebril heeft gezeten...