Moe, Chagerijnig & Migraine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Moe, Chagerijnig & Migraine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 15:34

Ik heb nou al een week of 3 last van enorme vermoeidheid, ik slaap echt super goed ( van 9 tot 9) waarvan tussendoor ook nog eens, ik weet niet waar het vandaan komt maar word het erg zat want dit gaat ten koste van mn fulltime werk én mn humeur, ik ben hierdoor erg knorrig, en heb er vaak ook hoofdpijn van. Ik eet ook goed.
Ik verlies ook trouwens vaak mn evenwicht, of val soms bijna uit t niets om.
Zelfs de weekenden ben en blijf ik duf hoeveel ik ook uitrust. Kan iemand mij tips geven? of weet er wat over?

Ik wil niet naar de dokter, ik ben pas geweest en wil er niet alleen maar heen omdat ik moe ben, ze zegt toch dat ik te weinig slaap ofzo Rolleyes

xxLientjexx

Re: Moe, Chagerijnig & Migraine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 19:09

Ik heb er ook wel eens last van, nu gelukkig al een tijd niet. Op het internet ging ik dan zoeken en kwam ik cronische vermoeidheid tegen en zulk soort dingen. Ik kan je helaas niet helpen, maar nu weet je dat in ieder geval ook iemand het heeft.

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 01:37

Ik heb precies hetzelfde, alleen laatste wkn gaat het wel iets beter, misschien ook door het weer

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:57

Ja daar loop ik ook al 4 jaar mee rond. Er zijn weken dat het beter gaat. Maar ook weken dat ik overal te moe voor ben. En sommige dagen zo erg dat ik gewoon moet kotsen ervan. Licht geluid álles is me dan teveel.
Ik heb een paar weken al een labbriefje in huis liggen voor bloed te prikken. Maar ik durf het niet. Denk deze week eens te gaan. Misschien morgen wel?!

tips: neem een tijd omega 3,6,9 capsules. Eet iets waar veel ijzer in zit. En of probeer een kuurtje van supradine. Dan zijn al je vitaminevoorraden weer helemaal op peil. Als je dan nogsteeds last hebt weet je in iedergeval dat het écht niet aan je voeding ligt. Bij mij heeft het niets geholpen helaas.

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 18:59

ijzer tekort misschien of een lage bloeddruk, ik noem maar wat op.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 22:49

Ik kan geen pillen slikken ( al vanaf kleins af aan niet) waarschijnlijk door mijn emetofobie. (??) maar t lukt niet, op goeie dagen krijg ik net een ibuprofen 200 mg (een gladde roze) weg. capsules zou ik dus nooit wegkrijgen, overigens gaat t sinds vorige week ietjes beter Ja

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 00:26

misschien pfeiffer? waarom zou ej niet naar de dokter gaan? je denkt dat je dokter je niet sirieus neemt? misschien moet je een andere dokter nemen. ik had er eerst ook 1 die met alles zei o gaat wel weer over. en daarna had ik echt ee super aardige. die ook de tijd voor je neemt (doordoor loopt ze ook atijd uit kwa tijd) maar als ik jouw was zou ik dus toch maar eens een dokter opzoeken en misschien wel bloed laten testen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 11:04

ik dacht eerst ook idd pfeiffer maar alleen moe is maar 1 symptoon. Tjah andere dokter, makkelijker gezegd als gedaan, ik ben al bij deze sinds mn hele leven, ik ben er zelfs door op de wereld gezet, maar ik word vaak (bijna altijd) geholpen door mensen die me roepen en me binnen 2 minuten er weer uit hebben. daarom ga ik niet graag naar de dokter.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:32

ik snap dat je niet graag naar de dokter gaat, maar misschien toch verstanding om bloed te laten prikken.
Je bent normaal gesproken niet zomaar in een keer een paar weken achter elkaar moe en bloed kan heel veel laten zien Lachen daarbij heeft niet iedereen last van alle verschijnselen die bij pfeiffer horen (dikke keel en klieren etc) en zou je t dus toch best kunnen hebben.

ga jezelf iig niet lopen pushen en loop er niet te lang mee door, daar help je niemand mee en jezelf al helemaal niet.