Ik zie er altijd als een melkfles uit als de winter voorbij is, het wat warmer begint te worden en de t-shirts, korte broekjes en soms zelfs de bikini's uit de kast worden gehaald.
Nu gaat mijn huid altijd zo:
Wit -> Rood -> Wit
Het is niet dat ik écht verbrandt, krijg alleen een "rode" huid die daar na weer gewoon wit wordt of héél licht kleurtje krijgt. Het blijft iig er altijd uitzien alsof ik een melkfles ben of een tomaat..

Ik wil gewoon zóó graag dit keer wél een kleurtje krijgen. Ook omdat ik er altijd mee "gepest" wordt.
Zo werdt er vorig jaar een paar keer achter me rug gefluisterd toen ik de hond uitliet: "Je gaat toch niet met zulke witte benen over straat lopen??". En zo zei ook iemand die ik aardig goed ken, (kennis van ons) en hij maakt ook altijd van die opmerkingen als: "Ze wordt gewoon niet bruin omdat ze áltijd alleen maar binnen zit/achter de comp. zit"

Nu hebben wij geen zonnebank, en ik heb ook geen mogelijkheid om onder een zonnebank te gaan liggen ofzo.
Mijn moeder heeft bijna hetzelfde als mij, alleen kleur ik nog iets makkelijker als haar. Me vader kleurt overigens héél makkelijk en snel.
Maar nu zoek ik naar "de gouden tip".
Wat helpt voor jullie het beste?
Doe hier je verhaal, en/of geef me (of anderen) wat tips

Groetjes,
BellyBel