Rare muggenbulten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Krieltje

Rare muggenbulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 07:38

Ja, de eerste bulten zijn al een paar weken binnen Vork Maar het gekke is, dat als ik nog wakker ben en ineens jeuk krijg, ga ik kijken en zit er dus een grote bult van ongeveer 1,5cm breed. Hij is ook niet rood, gewoon de kleur van mijn huid maar wel behoorlijk groot! Vroeger hoorde ik altijd dat als je een bult had een kruisje erin moest zetten met je nagel, dat het dan minder word. Ik weet niet of dat echt helpt, anders hebben ze mij dat vroeger gewoon wijsgemaakt, maar ik doe het nog steeds Knipoog
Maar na een uur is de hele bult gewoon weg, geen jeuk meer niks! Zonder iets te smeren e.d. Ik weet niet of dit raar is, ook omdat de bult zelf zo apart is. Iemand misschien een idee?

Sophie2

Re: Rare muggenbulten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:42

Ik heb geen idee. Heb je geen allergie of iets dergelijks? Verder zou ik me er niet te druk om maken, leuk toch dat ze na een uurtje weer weg zijn Haha!

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 08:44

Had ik een keer op me hoofd toen ik wakker werd, hele grote, schrok me kapot maar die was ook na een uur weg..

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-07 17:18

Oh ik maak me er ook niet zo drum om hoor, ik ben ook blij dat iedereen overdag met de jeuk zit en ik nergens last meer van heb haha! De dag erna zit er alleen een rood puntje.
Het zou idd iets van allergie kunnen zijn, maar vroeger had ik wel 'normale' bulten. Ik heb ook 1x een hele grote gehad op mijn pols, het leek net een blaar o.i.d en uiteindelijk is hij ook 'lek' gegaan en kwam er allemaal vocht uit. Normaal zijn muggen niet zo fan van mij, maar waar ik nu woon woon in sinds mei en afgelopen zomer was het echt niet leuk meer, als er mensen bij mij kwamen werden ze ook helemaal gek van de muggen! Ik had ook zo een spray gekocht voor op je lichaam, dat muggen afstand houden maar dat werkte voor geen meter :/
Werkt zo een geur die zich verspreid die je in het stopcontact kan doen wel?