Vandaag weer eens in de laatste 5 minuten van de les van het paard gevallen, helaas alleen op het hek geland. Met mijn rug op het hek en met mijn arm er vol langs geschaafd. Heb nu een spierbal extra op mijn arm en het is helemaal blauw en gezwollen. Vraag me alleen af wat ik hier het beste mee kan doen? Wel of niet naar laten kijken. Heb de wond wel schoongemaakt, maar dat hele dikke vertrouw ik niet helemaal. En mijn rug is een beetje gevoelig, maar hoop dat dat de opkomende spierpijn is...
Ja zou er ook even naar laten kijken, en misschien krijg je dan goede pijnstillers, want je zal er aardig wat spierpijn aan overhouden denk ik. Beterschap!
Inmiddels ben ik vergezeld van een paarse arm, zeer pijnlijk. Zeker mijn elleboog is af en toe aan het vervelen. En spierpijn van hier tot aan ginter. Schrik niet: hier een paar foto's van mijn arm.
Deze is zondag gemaakt, zaterdag ben ik gevallen.
Deze is ook van zondag.
Deze is van vandaag. Deze is ook van vandaag.
Zondagavond was het het ergste want toen was mijn arm zowat zwart. Nu paars en goed gezwollen.
Vandaag even naar de huisarts geweest voor controle. De wond op mijn arm is ontstoken, dus mag lekker gaan klooien met gaasjes en windsel eromheen. Voor wat betreft mijn rug kon hij niks aparts ontdekken, behalve wat gevoeligheid en spierpijn. Ben er al bij al dus nog heel goed vanaf gekomen.