Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Javelin schreef:Je kunt in ziekenhuis in de buurt kijken hoe lang de wachtlijst voor orthopedie is. Je bent nl. niet verplicht om de operatie uit te laten voeren in je eigen ziekenhuis.
Ff offtopic: Zelf zit ik niet op een operatie te wachten maar ik heb wel zo'n zelfde operatie gehad. Ik moest in totaal 6 maanden moeten wachten. Bij mij hebben ze een kijkoperatie gedaan en toen gelijk de banden aangetrokken. Dus als ik jou was zal ik aan je arts vragen of dat ze niet tijdens deze operatie gelijk de banden aan kunnen trekken. Schilt je weer wachten
Sterkte ermee!
Kylyco schreef:Tja het is afhankelijk of de behandeling met een kijkoperatie gedaan kan worden of dat het een open operatie is. Ik reken er nu op dat het open wordt en dat ik een revalidatie zal hebben van 3 maand. Daarom wil ik het liefst ook zo snel mogelijk. Aangezien ik aan het afstuderen ben aan de ALO. En tja volgend jaar graag aan de slag zou willen gaan. Echter denk ik dat, dat dus niet gaat lukken.
Maar ik hoop voor jou dat je sneller aan de beurt bent. Klinkt nogal pijnlijk namelijk. En ik heb r gelukkig niet zoveel last van.
En ze opereren bij mij dus nu ook een beetje uit voorzorg. Omdat het alleen maar lastiger wordt als de schouder er vaker uit gaat het weer volledig te laten herstellen. En dat voor mijn toekomstige beroep wel van belang is.
Naar welk ziekenhuis ga je Sannuhh?
Kylyco schreef:@ Sannuhh:
Tja ik schijn wel hele sterke spieren te hebben. Dus daar mankeerd het niet aan. Maar ik zit wel in een stadium dat die het dus inderdaad niet kunnen compenseren.
Tja voor jou hopen dat je nog sneller aan de beurt bent