Aaah! Stomme enkel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BeLoVeD

Aaah! Stomme enkel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 12:58

Heb ik weer.. Ik moest om half 12 op mijn stage zijn. En ik was wat laat dus ik haasten. Echt alles ging fout, maar het ging pas echt fout toen ik de trappen afging.

Mijn vader woont in een flat op 1 hoog en dan moet je 3 trappen af om beneden te komen. En aangezien ik haast had rende ik een beetje die trappen af en op de 2e tree van de 2e trap voel ik 'm dubbel gaan. M'n enkel..ik viel de rest van de treden naar beneden en daar lag ik dan. Schreeuwend van de pijn. *&^&@$&%@! Gelukkig hoorde de overbuurman me en kwam hij er snel aangerend. Hij heeft me laten zitten en is wat water voor me gaan halen, want ik zag echt de wereld voor m'n ogen ronddraaien. Ik heb snel m'n vader gebeld die op z'n werk was. Samen met de buurman heeft hij me weer naar boven gehijst. En nu zit ik hier met m'n gekneusde enkeltje. Ik baal zo verschrikkelijk! Net begonnen met autorijlessen, dat kan dus de eerste week in ieder geval ook niet doorgaan. Boos!

Sorry voor m'n gezeur, maar moest dit ff van me afschrijven. Vork Ik baal zo..

Keet

Re: Aaah! Stomme enkel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:01

je weet wat ze zeggen, haastige spoed is zelden goed

doe rustig aan met je enkel, beweeg hem wel af en toe om de doorbloeding op peil te houden

veel succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:38

Getsiederrie dat is naar! Weet je wel heel zeker dat hij 'alleen maar' gekneusd is? Enkelbanden verder op orde?

Sterkte!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:45

-> MW

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:51

Dat is inderdaad balen, heb je wel direct je enkel gekoeld?

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 18:05

Ik heb de enkel een paar uur gekoeld en omhoog gehad. Lig bijna al de hele dag met m'n been omhoog op de bank. Ik ben nog niet naar de dokter geweest, omdat m'n enkel de eerste uren nog niet gezwollen was en ook niet echt heel erg pijn deed. Alleen nu is de enkel wel aardig gezwollen en hij doet ook meer pijn. Dus ik denk dat ik morgenvroeg maar even bij de dokter langsga. Heb vorig jaar ook 3 weken met een scheurtje in mn grote teen rondgelopen, terwijl ik dacht dat alles oke was. Dus ik kan nu maar beter voor de zekerheid ff naar de dokter gaan.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:50

Aa vervelend man. Scheve mond Ben je al bij de dokter geweest vandaag?
Heel veel beterschap. Lachen

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:55

Aaah echt vervelend, ik heb ook laatst mijn enkel zwaar gekneusd,, en ben er vandaag mee naar de doker geweest. Nou, dat gaat (bij mij iig zei ze) nog wel een paar weken duren. Totale herstel was ongeveer 6 weken! nou lekker is dat.. gewoon lekker rustig aan doen!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 17:12

Ik heb de dokter gisteravond nog gebeld, maar die deed heel "koel" en absoluut niet aardig in mijn ogen. Maar goed de dokter hier is nou eenmaal knudde. Ik moest gewoon doorgaan waar ik mee bezig was. Een paar keer per dag een kwartier koelen en slapen met een kussen onder mn voet. Dus dat doe ik dan maar. Heb wel krukken gehaald vandaag, zodat ik nog iets kan..

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:14

Ik ken het gevoel van pijn in je enkel hebben Boos!
Ik heb nu mijn enkelbanden in gescheurd. En moet dus ook heel
rustig doen Boos!

Beterschap voor je enkeltje, en luister naar je gevoel!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 19:16

Ik heb ook allebij mijn enkels zwaar gekneusd gehad, m'n rechter is 2/3 jaar terug, kan ik nog steeds niet langer als 2-3 uur op staan. M'n linker enkel was 15-3-06 er was een paard op gaan staan, 6 weken op krukken gelopen, en ook nog steeds last van, hoop voor je dat het bij jou wel weggaat. Haal een steunkous bij de apotheek, geeft meer steun, maar je moet wel op tijd rustig gaan afbouwen, weet niet meer waarom, maar dat had mijn dokter gezegt. Heel veel sterkte!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:57

Pas maar op!!

Ik heb het ook gehad en genegeert!! Ik deed wel rustig aan, maar meer niet! Zelf drukverbandje enzo, je kent het wel. Naja nu dus 15 weken geleden en heb net 3weken ingetaped gezeten en krijg nu dus pijnlijke stroombehandelingen omdat ik te lang heb doorgelopen!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 07:29

Zo'n actie heb ik ook wel eens gehad. Ik wilde 2 jaar geleden heel charmant maar snel door het weiland rennen. Tot ik in een gat liep en m'n enkelband scheurde. Nou dan baal je goed hoor!

Heel veel sterkte ermee!!

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:04

heel veel beterschap en laat je enkel maar eens goed nakijken, je moet er nog langer mee doen en altijd pijn in je enkel is echt niet fijn [helaas spreek ik uit ervaring]

SharonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 10:13

Ik heb nu net vakantie! En twee dagen voor mijn vakantie, had ik les gehad en ik was aan het uitstappen. Lange teugels.. naja je weet wel! En opeens schrikt mijn paard ergens van! Ik viel er af (absoluut niet hard) maar ze gaf een trap NA tegen mijn enkel/scheenbeen! Meteen naar het ziekenhuis, foto's maken! Gelukkig niet gebroken, maar wel zwaargekneusd! Net voor mijn vakantie en wedstrijd! Ik baalde zo! Boos!

Maar het gaat al een beetje beter! Ik kan alweer lopen! Haha!

Nou veel succes en beterschap met jou been! Bloos

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:34

Ik heb vorig jaar in juni ook mij enkel zwaar gekneusd, heb er nog steeds last van.
Ben 2 weken geleden ook door mijn enkel gegaan en nu zit ik alweer met een erg pijnlijke enkel.
Wat mij die eerste keer goed geholpen heeft is veel koelen, en smeren met voltaren emulgel dat werkt echt!