Crosstrainer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schimpie

Crosstrainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 09:19

Hoi,
Ik moet nodig aan de afval maar omdat ik het moeilijk vind om een konijn te worden qua eten ben ik het internet opgegaan opzoek naar een fitnisapparaat voor thuis.
En jawel hoor, zodra mijn loon binnen is ga ik een crosstrainer halen bij mensen via marktplaats.
Dan zet ik hem voor de tv en elke avond onder de Pfaffs ga ik crosstrainen HaHa...

Vroeger ben ik wel een tijd naar de sportschool gegaan maar dat is echt niks voor mij, die zweterige lucht die daar hangt Misselijk en gewoon het feit dat je er naartoe moet gaan dat zorgt er bij mij voor dat ik niet ga Haha! .
En het enige fijna appaaraat op de sportschool vond ik dus de crosstrainer, daar stond ik altijd 3 kwartier op, nou is de crosstrainer die ik ga kopen niet zo'n super apparaat als op de sportschool maar het is een goed apparaat.

Zijn er nog meer mensen die thuis trainen?

Fnenn

Re: Crosstrainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:22

Ik heb het wel geprobeerd om thuis te doen, maar voor mij werkte het dus niet! Ik stel het dan uit, en uiteindelijk na 5 minuten had ik het wel weer bekeken Bloos
Ik moet nu ivm rugblessure wel sporten op de sportschool en ik heb het er super naar mijn zin!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:25

Je hoeft geen konijn te worden om af te vallen hoor. Haha!

Als je slechte eetgewoontes hebt kun je die wel veranderen, daar ga je je een stuk beter door voelen.
In het voedertijd afslank topic zijn ook een aantal mensen die thuis een crosstrainer hebben, moet je het misschien daar eens vragen?

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 10:50

Opzich vallen mijn eetgewoontes nog wel mee, maar als er chocolade in huis is dan gaat het op haha...