Hoi ik heb nu al de hele dag last van keelpijn.Naja niet echt ín mijn keel maar als ik slik doet het ongelooflijk pijn bij mijn gehemelte.Ik heb nu al bijna 3 liter water op maar dat is natuurlijk ook niet gezond.Weet iemand waardoor je de pijn kan verzachten?(keelsnoepjes zijn al op btw)Ik wil morgen graag weer naar school zonder keelpijn.Wie kan mij helpen?
IJs eten en vooral veel keelsnoepjes. Honingdrop werkt bij mij altijd verzachtend. Je hebt ook van die drop-achtige (veek in een rood wikkeltje) keelpastilles, die zijn ook wel fijn Verder even extra fruit als vitamineboost en dan is het uitzieken geblazen. Sterkte ermee
dit heb ik ook zaterdag was ik ziek en ik heb nu echt een zere keel maar wieberts ofzo werken niet ik heb een heel bakje opgegeten maar het doet og steeds zeer ben ook schor en kan niet zingen:P
het is een klein uitbraakje sinds vrijdag ongeveer begonnen symptomen veel keelpijn beetje verkoudenachtige sympthomen en hoesten
Dat heb ik ook. Hoesten, keelpijn. Verkouden. Veel niezen. Niet helemaal lekker dus. Ik doe er voor de rest niks aan ofzo, gaat wel weer over. En de pijn negeer ik maar zoveel mogelijk.
Je hoeft niet naar de dokter met keelpijn Vind ik dan Behalve als het heel erg lang duurt en echt heel veel pijn gaat doen natuurlijk! Maar je moet gewoon je keel zacht houden en je keel rust geven