Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:Klinkt net of dat ik zelf zit te typen, echt alles klopt met mijzelf.
Tips heb ik helaas niet voor je.
QuijoSavan schreef:Probeer er zoveel aan te doen, op tijd in bed, op tijd uit bed. Goed eten, op goede tijdstippen. Lees nu wat burn-out inhoudt en zit alweer met tranen in mijn ogen.
Ook echt niemand gelooft mij hiero. Doen alsof het normaal is en ik me aanstel. Zelfs geef ik al 4jr aan de huisarts aan dat ik zo slecht slaap, hoofdpijnen en spierpijnen en het moe zijn.... Alsof echt niemand me een duw in de goede richting geeft.
Share schreef:weet je wat ik het ergst vind van allemaal.. en dan kan me die ziekte of wat ik dan ook mag hebben me echt gestolen worden... maar het onbegrip van andere mensen is nog wel hetgeen wat het meeste zeer doet.. 'kommop meid zo erg is het niet.Je bent nog jong dus geef je zelf eens een schop onder je kont. huppakee doorgaan! stel je niet aan '
crossmonster schreef:verschil is alleen dat ik weet hoe je je kan voelen,
en jezelf iets aanpraten wat wss niet hebt (een burn-out)
dat maakt het alleen maar erger .
ik kan natuurlijk niet in je kruipen, maar van wat je hier schrijft, heeft iemand gezegt dat je een bo hebt, en je gaat zoeken naar de klachten daarvan, waarvan er een aantal overeen komen,
waardoor je gaat denken dat je dat hebt, en je leest de andere klachten, die je dan ook kunt krijgen, geloof me dat was bij mij ook.
maar goed, ik zal het topic verlaten, aan mij heb je blijkbaar dus niet zoveel
heel veel sterkte, ik hoop dat je er snel uit komt