wie heeft er ervaring met een crostrainer en afvallen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

wie heeft er ervaring met een crostrainer en afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 14:02

hoi

Ik ga misschien een scostrainer kopen voor thuis. (als ik geen tijd en zin heb om na de sportschool te gaan) maar wie heeft er ervaring met zo'n scrostrainer voor het afvallen.
bevalt het en hoe vaak doen jullie het (Hoe lang?)

welk merk je het best kan kopen...

Dancer

Re: wie heeft er ervaring met een crostrainer en afvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 18:51

Hoi, ik heb vorige week zaterdag een crosstrainer gekocht maar dan meer voor mijn conditie (die was erg slecht). Ik train elke ochtend ongeveer een half uur en wil dit uitbouwen naar drie kwartier. Ik kan je dus nog niets zeggen over afvallen in één week tijd Lachen Ik heb mijn crosstrainer in Groningen gekocht bij een speciaalzaak. Het merk is Pliant Toledo, de prijs was € 400,-- (wel een aanbieding).

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:32

Ik ga altijd hardlopen met van die gewichtjes in mijn handen, een stuk goedkoper en dan zie ik eens wat anders dan een witte muur of een tv programma. Met dit weer vind ik het heerlijk om te hobbelen buiten in de polder.
Die crosstrainer doe ik op de sportschool ook wel eens maar ik ben hem snel zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:17

Ik doe het in de sportschool altijd 10 minuutjes. Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:24

ik heb er op gestaan bij me broer en was zwaar beledigd, na 10 minuten trappen had ik nog geen 50 calorieen verbrand, en zo sloom ging ik niet Clown ik ga t wel doen voor mn benen strakker, maar ik kan er verder niets mee want ik ben veel te klein voor een crosstrainer!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:28

Ik heb er goede ervaringen mee Ja Ik heb vorig jaar zomer, 2 weken er mee gesport, en was binnen die 2 weken 8 kilo kwijt Ja
Wel heb ik dit samen met de power plate voor elkaar gekregen! En ik stond iedere dag 2 keer 20 minuten erop, en ertussen in dan op de power plate!

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 22:59

PrinCessRomy schreef:
ik heb er op gestaan bij me broer en was zwaar beledigd, na 10 minuten trappen had ik nog geen 50 calorieen verbrand, en zo sloom ging ik niet Clown ik ga t wel doen voor mn benen strakker, maar ik kan er verder niets mee want ik ben veel te klein voor een crosstrainer!

Dan moet je de weerstand verhogen Knipoog Ik verbrand in een halfuur ongeveer 350 calorieën op de crosstrainer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:55

heb geen benullen verstand van dat ding Haha!