psoriasis en eczeem, en paardenmelk capsules

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

asfact

psoriasis en eczeem, en paardenmelk capsules

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 12:19

hoi, ik ben op zoek naar mensen die paardenmelk capsules gebruiken voor exzeem en psoriasis, en de resultaten ervan, mijn vader heeft het zo extreem erg , dat de gaten in zijn handen vallen , je kent het wel ziekenhuis in ziekenhuis uit, en allerlei cremetjes e.d, nu moet hij zichtzelf spuiten iedere week met spul dat heet raptiva, maar het helpt niet meer

zijn hoofd zit helemaal onder de vlekken , nou ja eigenlijk zijn hele lichaam, weet iemand een super middel dat het weg haalt of in iedergeval wat vermindert , die handen zullen waarschijnlijk nooit meer genezen maar dat de plekken op zijn lijf misschien wat minder kunnen worden, het brand het jeukt , we hebben echt al zoveel geprobeerd, als laatste de skinsolv als ik het goed spel ,maar helaas ook geen resultaat
nou heb ik in de winkel weer ergens een folder gezien en prijsen ze zarq weer erg aan voor dit soort problemen , heeft iemand hier ervaring mee.

ik hoop dat jullie wat weten.

MissyTara

Re: psoriasis en eczeem, en paardenmelk capsules

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 12:33

Hai,
mijn zusje heeft ook eczeem over haar hele lichaam. Ook wij hebben al het mogelijke al geprobeerd, maar er lijkt niets te helpen. De zalfjes van de huidarts werkten tot noch toe het beste, maar allemaal maar tijdelijk. Wat wel onwijs goed helpt is douche-en badolie met olijfolie erin. Haar handen knappen daar erg van op. Volgens mij kan je het krijgen bij de betere drogist, maar dat zou ik even aan haar moeten vragen. Paardenmelk hielp bij mijn zusje helemaal niet, bovendien vond ze het ontzettend vies. Ik ben nu niet thuis, maar zo gauw ik haar weer spreek zal ik eens vragen wat zij nou het beste vond werken.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 14:58

hoi missytara bedankt voor de reactie , en ben benieuwd ind. hoe die douche en badolie heet, alles droog uit en dat met olijfolie erin klinkt goed, hou me op de hoogte

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:00

Je moet in een infrarood cabine gaan zitten,ik heb er 1 en er komen mensen in die o.a psoriasis hebben.Die komen voor 90 % van hun kwaal af.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 20:19

wat bij veel mensne ook helpt is pro biotica, bijvoorbeeld zoiets als ook in yakult zit?
een hoop eczeemklachten kunnen vanuit je darmen komen.
ik had zelf in elk geval altijd eczeem op mijn benen,maar sinds ik pro biotica gebruik is het bij mij helemaal weg Haha!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 22:37

ellepel schreef:
wat bij veel mensne ook helpt is pro biotica, bijvoorbeeld zoiets als ook in yakult zit?
ik had zelf in elk geval altijd eczeem op mijn benen,maar sinds ik pro biotica gebruik is het bij mij helemaal weg Haha!

hoi krijg je dat voorgeschreven of koop je dat gewoon in de supermarkt , ik heb ind. ook weleens gehoord dat het vanuit je darmen kan komen,

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 22:39

marleen_usar schreef:
Je moet in een infrarood cabine gaan zitten,ik heb er 1 en er komen mensen in die o.a psoriasis hebben.Die komen voor 90 % van hun kwaal af.

ik zal dat eens overleggen met de arts, we hebben wel al een aantal keren lichttherapie geprobeerd maar helaas zonder succes, en op zich zijn het niet zozeer de plekken waar we mee zitten maar meer dat de gaten in handen en voeten vallen, zijn er meer mensen die dat ook hebben ,het is extreem pijnlijk, Huilen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 06:40

corinatoet schreef:
ellepel schreef:

hoi krijg je dat voorgeschreven of koop je dat gewoon in de supermarkt , ik heb ind. ook weleens gehoord dat het vanuit je darmen kan komen,

yakult koop je in de supermarkt, en capsules met pro biotica in elke drogist.
voor info zou je daar moeten vragen Knipoog

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 09:50

ik heb vroeger ook best erg exceem gehad. Toen zagen we op internet een artikel over paardenmelk; dat hebben we gekocht en ik moest het elke dag drinken. ik heb dat toen een tijdje gedaan en het was helemaal weg. ik heb er nu nog steeds vrijwel geen last meer van.
een nadeel; paardenmelk is echt heel erg vies...

MissyTara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:28

Ik denk dat de werking van paardenmelk echt per persoon verschilt, bij mijn zusje hielp het echt niks. En die bad en douche olie is van het merk Nature Care Products, heb geen idee waar je het kan halen maar zal wel op internet te vinden zijn. Dat spul werkt echt goed. En wat ook echt heel goed helpt tegen de droge handen waardoor je die kloven krijgt, is de handcreme van de ALDI. Die zijn er alleen niet altijd, dus dan moet je even in de gaten houden wanneer die in de aanbieding zijn en dan meteen een paar tubes inslaan. Als je dat regelmatig smeert drogen je handen niet zo snel uit en dat scheelt echt.

Rafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 17:33

Ik heb ook pso (gehad) en ben bij een homeopatische arts geweest. Ik heb daar aan een bicom apparaat gezeten, dit is bioresonantie, ik ben er wel vanaf, heb alleen nog een klein plekje op mijn elleboog. Mijn voetzolen en handpalmen waren vergeven van de pso, ik kon bijna niet lopen van de pijn.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 19:36

MissyTara schreef:
Ik denk dat de werking van paardenmelk echt per persoon verschilt, bij mijn zusje hielp het echt niks. En die bad en douche olie is van het merk Nature Care Products, heb geen idee waar je het kan halen maar zal wel op internet te vinden zijn. Dat spul werkt echt goed. En wat ook echt heel goed helpt tegen de droge handen waardoor je die kloven krijgt, is de handcreme van de ALDI. Die zijn er alleen niet altijd, dus dan moet je even in de gaten houden wanneer die in de aanbieding zijn en dan meteen een paar tubes inslaan. Als je dat regelmatig smeert drogen je handen niet zo snel uit en dat scheelt echt.

dat is bij de aldi zo als je wat wilt hebben moet je gelijk inslaan want het is er niet altijd, maar vaak zijn de simpele en goedkopere middeltjes beter, ik gaat het in de gaten houden, heb net de weekaabieding mail weer van ze gehad , ze hebben het nog niet maar hou het in de gaten, dank je

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 19:38

Rafke schreef:
Ik heb ook pso (gehad) en ben bij een homeopatische arts geweest. Ik heb daar aan een bicom apparaat gezeten, dit is bioresonantie, ik ben er wel vanaf, heb alleen nog een klein plekje op mijn elleboog. Mijn voetzolen en handpalmen waren vergeven van de pso, ik kon bijna niet lopen van de pijn.

gaat het zeker vragen, bedankt, tja wat je zegt, hij kan geen kopje meer vastpakken zijn handen en voeten zijn helemaal gescheurd echt niet normaal, als het al een beetje heelt dan hoef je maar je vinger te buigen en pang weer kloven, nou ik gaat googelen naar een homeopatische arts Haha!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 19:43

Paardenmelk helpt bij mij ook niet, en de hormoon zalfjes die de dokter voor wil schrijven: daar begin ik niet aan, daar wordt je huid heel dun van.

Misschien kan je vader een keer tea tree olie proberen? Sommige mensen vinden het wel stinken, maar het verzacht absoluut. Er zijn trouwens verschillende producten met olijfolie, ik geloof van palmolive, maar als je in de supermarkt kijkt, zie je het vast zo wel staan

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 20:09

Mijn moeder had erg veel baat bij Arnica creme, maar dan wel met ECHTE arnica. Eigenlijk mag je arnica niet op open wonden smeren, mijn moeder wist dat helemaal niet en heeft toen gewoon eens een arnica handcrema gehad (van Yves Rocher) en tot haar verbazing ging haar eczeem daar mee over.

Later ontdekte ze dat ze erg allergisch voor rubber was, zij had het dus alleen aan haar handen.

Als je probiotica wilt proberen kun je vragen naar Orthiflor Original van Orthica, dat kun je in de meeste reformzaken kopen.

Verder weet ik uit ervaring dat eczeem ook vaak samen kan hangen met een slechte nierwerking. Als de nieren het bloed niet voldoende zuiveren, dan komt het er "via de huid uit".

Kijk inderdaad uit met hormoonzalfjes met prednison erin , daar wordt je huid inderdaad na verloop van tijd steeds dunner van!

Rafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 09:23

corinatoet schreef:
Rafke schreef:

gaat het zeker vragen, bedankt, tja wat je zegt, hij kan geen kopje meer vastpakken zijn handen en voeten zijn helemaal gescheurd echt niet normaal, als het al een beetje heelt dan hoef je maar je vinger te buigen en pang weer kloven, nou ik gaat googelen naar een homeopatische arts Haha!

Het gaat wel om de bioresonantie, ik zat bij een homeopatische arts die zo'n apparaat had staan. Ik weet wel dat er hele lange wachttijden voor zijn, althans vorig jaar toch.

Ik had het ook zo erg aan mijn handen en voeten net zoals je vader.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 20:00

nou rafke het is wel een tip waar we wat mee gaan doen, ook al zouden er wachtlijsten zijn dit heelft gewoon op de korte termijn niet, dus we gaan het uitzoeken, heel erg bedankt voor de tip,

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 12:21

ik heb heel erg last van kapperseczeem en nu hebben wij een veulentje op stal. en aan dr mondje hing 1 druppeltje paardenmelk, ik d8 smeer het op mijn vinger...
je raad ut al... bijna weg!!!!!!!! hetis dus echt wel goed voor van alles

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 12:31

we gaan zeker wat doen met de tips , heb een aantal dingen opgeschreven en die medische zalf daar smeert ie dus nog steeds mee, en de huis wordt alleen maar dunner, ik heb arnica zalf ook een aantal keren voorbij zien komen , dus helpt het één niet dan hebben we nog genoeg andere tips die we zeker gaan gebruiken , allemaal bedankt , en zo hebben nog veel meer mensen wat aan die tips ,