Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:wat bij veel mensne ook helpt is pro biotica, bijvoorbeeld zoiets als ook in yakult zit?
een hoop eczeemklachten kunnen vanuit je darmen komen.
ik had zelf in elk geval altijd eczeem op mijn benen,maar sinds ik pro biotica gebruik is het bij mij helemaal weg
marleen_usar schreef:Je moet in een infrarood cabine gaan zitten,ik heb er 1 en er komen mensen in die o.a psoriasis hebben.Die komen voor 90 % van hun kwaal af.
corinatoet schreef:ellepel schreef:wat bij veel mensne ook helpt is pro biotica, bijvoorbeeld zoiets als ook in yakult zit?
een hoop eczeemklachten kunnen vanuit je darmen komen.
ik had zelf in elk geval altijd eczeem op mijn benen,maar sinds ik pro biotica gebruik is het bij mij helemaal weg
hoi krijg je dat voorgeschreven of koop je dat gewoon in de supermarkt , ik heb ind. ook weleens gehoord dat het vanuit je darmen kan komen,
MissyTara schreef:Ik denk dat de werking van paardenmelk echt per persoon verschilt, bij mijn zusje hielp het echt niks. En die bad en douche olie is van het merk Nature Care Products, heb geen idee waar je het kan halen maar zal wel op internet te vinden zijn. Dat spul werkt echt goed. En wat ook echt heel goed helpt tegen de droge handen waardoor je die kloven krijgt, is de handcreme van de ALDI. Die zijn er alleen niet altijd, dus dan moet je even in de gaten houden wanneer die in de aanbieding zijn en dan meteen een paar tubes inslaan. Als je dat regelmatig smeert drogen je handen niet zo snel uit en dat scheelt echt.
Rafke schreef:Ik heb ook pso (gehad) en ben bij een homeopatische arts geweest. Ik heb daar aan een bicom apparaat gezeten, dit is bioresonantie, ik ben er wel vanaf, heb alleen nog een klein plekje op mijn elleboog. Mijn voetzolen en handpalmen waren vergeven van de pso, ik kon bijna niet lopen van de pijn.
corinatoet schreef:Rafke schreef:Ik heb ook pso (gehad) en ben bij een homeopatische arts geweest. Ik heb daar aan een bicom apparaat gezeten, dit is bioresonantie, ik ben er wel vanaf, heb alleen nog een klein plekje op mijn elleboog. Mijn voetzolen en handpalmen waren vergeven van de pso, ik kon bijna niet lopen van de pijn.
gaat het zeker vragen, bedankt, tja wat je zegt, hij kan geen kopje meer vastpakken zijn handen en voeten zijn helemaal gescheurd echt niet normaal, als het al een beetje heelt dan hoef je maar je vinger te buigen en pang weer kloven, nou ik gaat googelen naar een homeopatische arts