ik zal het eerst even uitleggen waarom ik bang ben:
Om een uur of 2 stond ik met mijn moeder in de Action en ik had al verschrikkelijk buikpijn en het duurde zo lang enzo... Staan we eindelijk bij de kassa word ik helemaal misselijk. Ik pak mijn moeder even bij haar schouder -die zich rotschrok van mijn gezicht, die was namelijk hélémaal wit. Normaal heb ik ook van die rode appelwangen weet je wel. En toen werd het helemaal zwart en wit voor mijn ogen. Ik kon in een fractie van een seconde niks meer zien, of horen. Het leek écht een droom, dat valt gewoon niet uit te leggen. Ik vroeg me ook af of dit allemaal wel echt gebeurde. Kennelijk hebben ze me nog op een krukje kunnen laten zitten. Ik was bijna op de grond gevallen, ik voelde toen ook dat ik helemaal slap was. Ik was toen ik mijn hoofd tussen mijn knieën had, er weer een beetje bij en ik kreeg even een glaasje water. Mijn moeder ging wel even de auto halen en heeft wat koekjes daar voor me gekocht, zodat ik iets binnen zou krijgen. Ik heb nog heel veel last van mijn buik gehad, eindelijk ben ik voor de tv in slaap gevallen en nu weer wakker. Nu is de buikpijn weer over, maar ik ben nog wel een beetje duizelig.
Dat was het dus als je ''even'' naar het dorpje gaat

Ik ben nu bang dat als ik weer in actie kom, dat ik weer flauw val.
Ik wil ook niet te druk aan doen, maar misschien ben ik wel over- bezorgt over mijzelf?
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Groetjes,
Maryse.