Hoe kan ik mijzelf verbeteren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNoName

Hoe kan ik mijzelf verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 20:37

Beetje vaag topic, maar ik heb een paar vragen want ik ben niet meer tevreden met mezelf,
kwa uiterlijk dan, karakter kan je niet veel aan doen Knipoog Komt het:

1. ik ben DIK! Ik heb niet echt de bouw daarvoor, vroeger was ik veel dunner, heb ook dunne polsen en een dunne ribben zou ik zo maar ff zeggen. Maar ik heb sinds 3 jaar veel vet gekregen bij mijn buik, billen! en bovenbenen! Ik ging al veel water drinken & bewegen maar toen er iets af was at ik een paar snoepjes en toen was ik al heel snel weer dik Bloos

2. Ik zoek iets leuks voor mijn haar, ik heb donkerblond in laagjes tot op m'n borst zegmaar.
Ik weet dat er een centraal topic over is maar wil het toch hier ff vragen.. Knipoog

3. Hoe krijg ik een mooiere huis? ik drink al 1 tot 2 liter water per dag, helpt niet zo superveel! Knipoog

4. Ik smeer me al 4 weken in met allerelei middeltjes tegen schrale lippen, maar m'n onderlip BLIJFT echt schraal. :|

5. Hoe krijg ik wittere tanden zonder ze te laten bleken? Ik poets best goed, spoel met mondwater enz.. (Eet ook kauwgom, weet niet of dat wat helpt) En hoe krijg je je tong mooi schoon? Ik poets mijn tong wel vaak maar dat helpt niet..

En als je verder nog tips hebt om er leuker & hipper uit te zien, graag Bloos

xNoName

Re: Hoe kan ik mijzelf verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 20:41

Ohja., ik wil voor de zomervakantie een strakke buik, strakke billen en slanke bovenbenen hebben, zou ik dat kunnen halen? Cool

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:45

1. gezond eten(dus niet diëten) en de sportschool
2. ga eens naar de kapper
3. een mooier huis, door veel te drinken? wow:p
4. niet steeds met je tong over je lippen gaan
5. waarom niet bleken?

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 20:57

1. Niet gaan lijnen! dat is heel slecht. Want als je weinig gaat eten word je wel iets dunner, maar als er dan een snoepje binnenkomt denkt je lichaam: ik moet het vet opslaan ik krijg al zo weinig binnen, en dan wordt je na een paar snoepjes weer dik. niet al te veel tussendoortjes eten, veel fruit eten en idd wat hierboven gezegd wordt, lekker naar de sportschool
2. ga eens naar de kapper en vraag wat bij je gezicht staat en evt. een kleurtje erin. Kappers weten echt wel wat ze doen hoor Lachen
3. heb geen idee Bloos
4. simpele labello of vaseline helpt het best. en niet over je lippen likken want als je dan gaat fietsen wordt het weer heel snel schraal.
5. als je goed poetst etc, komt het waarschijnlijk omdat je van nature al gele tanden hebt. Daar helpt geen tandpasta tegen, gewoon laten bleken Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:19

ik denk dat je gewoon eens met iemand moet gaan praten.
zo over jezelf denken is niet gezond, want blijkbaar vind je werkelijk NIETS goed aan jezelf.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 21:27

1. Niet gaan lijnen, let gewoon op wat je eet en inderdaad naar de sportschool!

2. Ga langs de kapper, zij weten vaak er bij je gezichtsvorm past en daar hebben ze vaak ook veel voorbeeldboeken!

3. Goed verzorgen, gezond eten. 's ochtends en 's avonds goed reinigen met een wasemulsie die bij jou huid past.
Ik weet niet hoe je huid eruit ziet, maar biergist heeft vaak een gunstig effect voor je huid (én haar!)

4. Geen Labello gebruiken! Daar worden de meeste lippen vaak alleen maar schraler van. Wat wel vaak goed helpt is Vaseline of Purol. Voordat je gaat slapen een dikke laag op doen wat dan de hele nacht kan intrekken.

5. Je hebt speciale whitening tandpasta's hiervoor .. Ze helpen niet zo heel veel, maar je tanden worden er in ieder geval wel schoon van. Verder oppassen met wat je eet en drinkt (koffie en thee laten een gele aanslag achter op je tanden)

Succes! Knipoog

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 15:55

1 - Naar de sportschool gaan.
2 - Gewoon naar de kapper gaan, hun hebben genoeg ideeën. Lachen
3 - Elke avond goed reinigen, af en toe een gezichtsmaskertje, goeie dagcreme (tegen 'invloeden van buitenaf' ) , en voor je op bed gaat nachtcreme. En af en toe scrubben. Lachen
4 - Je kan proberen zachtjes met je tandenborstel, of een ruwe handdoek je velletjes van je lip af te 'schuren' , maar wel voorzichtig! En daarna insmeren met vaseline oid. Ik heb gewoon een pot vaseline op mn nachtkastje staan, en het is een gewoonte geworden om als ik op bed ga, mn lippen in te smeren. (Ik heb geen last van droge lippen hoor, maar toch gebruik ik het )
5 - Mijn tanden worden heel mooi door polijsten, ik heb opzich ook al hele witte tanden (volgens de tandarts) maar wauw, na polijsten worden ze heel mooi! Maar ik denk niet dat je dat zo kan vragen, maar bij mij was het nodig voor een of ander iets. En anders withening tandpasta's? Weet alleen niet of dat wel echt helpt..

En leer je zelf te accepteren zoals je bent, niemand is perfect! Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 16:03

bij de reformzaak heb je het merk badger
die hebben een huid en lippenspulletje, cinnamon bay
dat is echt het meest geniale spul voor schrale lippen Haha!

afvallen, gewoon gezond eten en lekker gaan fietsen etc

xNoName

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-07 21:42

benangelique schreef:
ik denk dat je gewoon eens met iemand moet gaan praten.
zo over jezelf denken is niet gezond, want blijkbaar vind je werkelijk NIETS goed aan jezelf.

Jawel hoor, ik heb lange mooie nagels en die zijn niet nep Knipoog

Ohyah mat mooiere huis bedoelde ik mooiere huid Bloos

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 23:05

1) Mag ik vragen hoe oud je bent? Zeker in de puberteit is het al helemaal geen goed idee om te gaan dieten. En wat vind jij dik? Ik heb ook wat vet aan mijn buik, bovenbenen, armen... maar ik ben absoluut niet dik, alleen niet mager.

2) viewtopic.php?f=136&t=759311&start=0&st=0&sk=t&sd=a

xNoName

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 10:53

1) ik ben 14, ik wil ook niet echt dieten maar wel een stuk afvallen.. En mijn kont is echt supergroot. :|

2) dankje!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:11

Hoeveel weeg je dan (edit: en hoe groot ben je natuurlijk)? Of wat is je maat?
Ik ken een heleboel jongeren van jouw leeftijd die klagen dat ze zoveel vet hebben, terwijl ze helemaal mager zijn. Ze zijn alleen niet zo mager als die modellen die je in de boekjes ziet staan, dus hun konten zijn nog veel te dik.

xNoName

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-07 11:19

ik ben ongv. 1.70 en ik weet presies niet hoeveel ik weeg, ik schat iets van zo'n 70 of 65 kilo.. (Hebben nog geen weegschaal.. Gaaaap)

Edit: Het heeft er natuurlijk wel mee te maken maar het gaat op mijn figuur eigenlijk Knipoog
Edit2: Kledingmaat 40/42 :|