Mijn tand was wel weer gefixt, maar ik was er niet eens zo blij mee vanwege de pijn.
Ze maakten een volgende afspraak om de rest van me tanden te behandelen, thuis heb ik haar direct afgebeld en gezworen dat ik daar nooit meer kom.
Maar ik zat nog steeds met 8 gaatjes en kiespijn, en een enorme angst voor tandartsen.
Tot vandaag!
Ik had van me vriendin gehoord dat ze een nieuwe tandarts had.
Hij was echt echt heel vriendelijk en zacht zei ze, ik dacht van t zal wel, maar uiteindelijk toch gebeld (februari) het is echt een hele drukke tandarts en had pas 17 april tijd voor me.
Gister zei me moeder opeens op t eind af (8 uur avond) ik zag t toen even helemaal niet meer zitten maar kon de afspraak niet afzeggen. in de wachtkamer werd ik helemaal naar van al die geluiden, heb er zelfs nog gratis hoofdpijn bij gekregen haha. Eindelijk mocht ik naar binnen, op de stoel gaan zitten en wat gepraat, hij wilde in me mond kijken dus de stoel ging naar beneden, had t gevoel alsof ik al 17 keer in dezelfde achtbaan had gezeten.
Hij was echt superlief en idd heel rustig met zijn handen er zijn foto's gemaakt en zo kon hij me kiezen enzo zien, zag zelfs me verstandskiezen echt grappig

hij vulde alles in op de computer enzo en ik heb 8 gaatjes idd, niet zulke diepe, maar toch ga ik in de verdoving als ze behandeld worden omdat ik nog steeds toch wel bang ben. de prikjes zouden wel wat pijn doen maar ik zou niet meer voelen van het boren en het gefriemel in mn mond.
31 mei word ik 18, dus ik vroeg of ik binnen 6 weken behandeld kan worden want daarna moet ik betalen, normaal staan de nieuwe afspraken pas in juli! maar hij had een plekje vrij op 21 mei. anderhalf uur met pauze's van 5 minuten tussen elk half uur, hij probeert zo veel mogelijk te doen, lief he!
Maar ben wel heeeeeel erg zenuwachtig! maar dan wel een mooi gebitje.
www.banakar.nl
Voor de mensen met angst en die nog geen tandarts hebben, blijf doorzoeken! je komt er echt 1tje tegen