Oh oh ik ben ook 'pas' 30 en gebruik al een poos een agenda want ik vergeet ook wel vaker dingen die ik afgesproken heb.........(soms vergeet ik zelfs dat ik wat in mijn agenda heb opgeschreven
)
Daarbij heb ik het met mijn werk, paarden, thuis en sociaal leven dan ook best wel druk. Ik bedoel ik werk 40 uur per week op verschillende locaties tussen Amsterdam en Den Helder. Nu al weer een poosje op een vaste plek maar soms 2 à 3 keer per dag ergens anders.
Voel me 's avonds dan ook best wel moe soms, en als je moe bent, vergeet je ook sneller dingen.
Ik ga dan lekker een half uurtje in bad slapen en ben daarna meestal zo fit als een hoentje. Of ik ga even onder de zonnebank liggen, gewoon voor wat meer energie. En als je meer energie hebt kun je je ook beter concentreren.
Ik probeer ook zoveel mogelijk uit mijn hoofd te rekenen en dingen te herhalen.En ik ben elke avond aan het Sudoku-en (hersentraining ). En ik lees iedere dag even (als ik het niet vergeet) in mijn agenda of er nog iets bijzonders is.
Dat is dus mijn "therapie" om bij te blijven.