op jonge leeftijd kunstgewrichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

op jonge leeftijd kunstgewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 17:22

hoi hoi
ik heb even een vraag ,
door mijn ziekte slik ik prednison heb daar ooit teveel van gekregen en daardoor is er botnecrose ontstaan dus het afbrokkelen van mijn botten , op 21 jarige leeftijd was ik al geopereerd aan beide heupen daar hadden ze cement plastiek ingezet , maar zakte net zo hard weer in ,
dus daarna naar een ander ziekenhuis gegaan daar kreeg ik twee nieuwe heup protheses en een knie prothese ,
ben nu 25 jaar zijn er meer mensen met deze ervaringen ?
ik rij wel paard weer

Britt

Re: op jonge leeftijd kunstgewrichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 17:24

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel prettig dat je nog steeds kan paardrijden!
Is dat ook goed voor je? (Hoor je dan wel eens bij rugpijn enzo)

Op jonge leeftijd prothese is minder goed omdat je de prothese moeilijk kan vervangen of zoiets toch? Hoe zal dat dan gaan in de toekomst?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 17:30

ik reed tussen de operaties door op een dameszadel ,
en nu eindelijk weer op mijn dressurzadel ,
ik heb geen idee of het goed is ik val er gelukkig weer meer door af van rosltoel zitten kom je aan ,
maar ik zelf voel me er prima bij !

hoe het in de toekomst zal verdergaan heb ik geen idee van deze gaan voorlopig als ik niet van me paard kletter een jaar of 30 mee

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 15:08

alles zit goed net naar ziekenhuis geweest en hoef pas over een jaar terug te komen Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:41

Kennis van mij der zoon is hooguit 15 en moet al voor de tweede keer een nieuwe heup, maarja daar willen ze dus zolang mogelijk mee wachten.