Ik ga er onderdoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Ik ga er onderdoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 17:43

Hi

Mijn vriend en ik zijn net 3 weken uit elkaar en ik kan me heel slecht concentreren.
Het is op een ongelofelijke klote manier uit gegaan en het doet gruwelijk veel zeer.

Meneer heeft nu een week niks van zich laten horen en ik ben van mening dat hij de stap mag zetten om met mij in contact te komen. Ik heb de afgelopen 2 weken contact met hem gezocht. Het lijkt wel alsof ik de hele relatie niet interessant voor hem ben geweest en ik voel me echt als een neergepleurde baksteen!

Ik weet dat ik geen hoop moet houden en dat ik hem los moet laten, maar het is zo moeilijk.
Ik zit in mijn tentamens, dus moet me wel op school storten.

Iemand tips?

Bestek

Re: Ik ga er onderdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:52

Ach gut K.lotegevoel he!

Ik ben nu precies 2 weken geleden gedumpt door mijn vriend (ex dus.). Ja, op 1 april, hele grappige timing. Ook midden in de proefwerken en mondelingen. Bij mij is het wel netjes gegaan, hij heeft eerlijk verteld dat z'n gevoelens over zijn en had het er zelf ook een beetje moeilijk mee.

Ik had besloten dat hij degene moest zijn die contact opnam, aangezien ik degene ben die 'gedumpt' is. Maar het enige wat gebeurde was dat we elkaar doodnegeerden, we zitten bij elkaar op school en als we elkaar tegenkwamen in de gang keken we elkaar niet aan. Ik was het zo zat dat ik vandaag gewoon heb gevraagd hoe het met hem ging, en het was wel een oppervlakkig gesprek maar wel fijn. Dus als ik jou was, gewoon iets laten horen als je dat wilt. Maar toch moet je niet aan je hoop toegeven, dat heeft geen zin. Ik sleep mezelf er een beetje doorheen door te denken dat er niets aan is te doen en nu de situatie nou eenmaal zo is, er zo snel mogelijk weer uit te komen. Tuurlijk zou ik willen dat het weer goed kwam, maar die kans zit er niet in dus het heeft geen zin daar op te hopen. Ga in plaats van te sippen wat leuks met vriendinnen doen, en zeer cliche, en ik wil het zelf ook nog niet geloven op dit moment *LOL* , maar: er zwemmen meer vissen in de oceaan. En op je 19e begint je leven pas net!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:46

Rare vraag, maar waarom verwacht en wil je eigenlijk dat je ex contact met je opneemt..

Sowieso als het op een vervelende manier is uitgeraakt, kan ik me voorstellen dat je vriend daar niet trots op is. Dan is het makkelijker voor hem om weg te stoppen en dus even geen contact met je op te nemen.

Waarom zou je trouwens nog contact willen als hij het op een rotmanier heeft beïndigd.

Geen idee hoelang jullie hadden, maar sommige verdriet heeft gewoon tijd nodig. Daar is helaas geen trucje voor zodat het sneller over is ofzo.

Geef het de tijd en stort je op wat anders Knipoog Laat je school en huiswerk nu even aandacht nodig hebben dus dat komt mooi uit.

Succes en af en toe even afdwalen met je gedachten gebeurt iedereen na zoiets. Maar wees wel reeël, als het op zo´n vervelende manier is gegaan mag je best spijt hebben over hoe het is gelopen. Maar spijt hebben dat het uit is met deze jongen is wat mij betreft uit den boze. Als hij het zo rot heeft uitgemaakt zal hij zelf wel geen haar beter zijn en zul je op den duur vanzelf merken dat je zo´n persoon liever kwijt dan rijk bent.

Sterkte Ach gut

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 16:29

Heb ik ook gehad,
De dag voor mn eerste examen was vriendlief zo leuk om het uit te maken.
Ik was zoo boos dat ik keihard ben gaan leren om hem eens te laten zien dat het me niks deed en goeie cijfers ging halen Lachen
Denk dat je het van je af moet zetten en echt moet leren, hij is het niet waard als jij straks zakt om slechte cijfers.

nikkl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 20:24

ik heb precies het zelfde!..
op een raare vaage manier wist meneer het even niet meer en begon te twijvelen?
en een relatie met twijfels heb ik geen zin in.. dus had ik het uit gemaakt..
meneer doet net of het hem niks intereseerd..
achteraf had die al wat contact met een meisje waar die nu de hele tijd mee omslaat Duivel
maar zo zijn jonges.. ze laten niks van hun horen en nemen snel een ander meisje gewoon om jou te vergeten en wat anders uit te proberen?
laats had hij wat te veel gehad en toen kwam de waarheid! Haha!
hij zei dat die elke avond nog aan me dacht? en dat andere meisje niks was!.. voelde niks voor haar?
maar zei denk dus wel meer.. maar het kan me nu niks meer schelen eigenlijk!..
eerste 2 weken ik alleen maar contact op nemen met hem want ja je weet maar nooit?
maar dat is juist het gene wat je niet moet doen!..
ik bedoel als ze zo snel over je heen zijn? ben je hem niet eens waard tog?
en ze bellen je dester sneller als je niks van je laat hooren!.,
want dan pas hebben ze in de gaten wat ze missen.. maar als jij steeds contact zoekt... denkt die laats ook van hou nou op.. en maak je het alleen maar erger.. en denkt hij ag zei wil me tog wel weer als ik me bedenk!..

maar laat hem maar eens zien dat je zelf ook nog een leven hebt en niet afhankelijk van hem bent!
en eerlijk gezecht vind ik het wel heerlijk zo even vrij!..
maar het licht bij mij anders.. ik hoef hem niet meer na 2 jaar verkering gaat hij gelijk met een ander?
nou hoe echt en zo was het dan??
maar ja ik moest het ook weer even kwijt hoor hehehe Haha! Bloos
daarvan dit lange verhaal..
hoop dat jij er ook wat mee kan de gedachte van: als die zo wil kan ik wel beter krijgen?
heeft mij geholpen!:)