Alles vast...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liezzie

Alles vast...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 00:28

Het is alweer een paar dagen, maar mijn hele nek en schouders zitten muurvast en doen MEGA pijn....

Even uitleggen hoe het is gekomen.
Al sinds een aantal maanden zitten de spieren in mijn rug en nek vast, ze zijn hard en bij bepaalde bewegingen voelde ik ze. Maar ach om een pijntje blijf je niet zitten en je loopt gewoon door! denk dat veel mensen dat wel herkennen.
Afgelopen maandag was het heerlijk weer en bedacht ik, goh laat ik het tegelpad naar het chalet een beetje opknappen zodat ik niet elke keer mijn nek bijna breek door de gaten.
Nou pad gelukt en zo'n 25 stenen toe gevoegd. Ik ws trots, en kon fatsoenlijk lopen naar het chalet.
De volgende ochtend beetje spierpijn meer niet. Even de honden uitlaten en dan op naar het werk. Voor ik de auto in stap moest ik niezen en het was gebeurt...
Kon me niet meer bewegen... Nog wel in de auto gestapt naar mijn werk gereden en gewerkt. Vraag niet hoe maar ben daarna ook nog thuis gekomen.

De volgende dag fysio over de vloer gehad, die zich afvroeg of ik niet overdreven hard was voor mezelf? gewoon gaan werken?
Zij heeft me aardig los weten te werken, maar die pijn houd aan.
Ik word compleet gek...
Heeft iemand dit meegemaakt en weet wat je er aan kan doen, behalve sterke ibuproven en blijven (onmogelijk) bewegen?

sjorsie

Re: Alles vast...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 00:32

lekker voor de rode lamp gaan zitten, ik heb ook altijd last van een stijve nek, volgend de fysio is dit een combi van stress, verkeerde houding en kou vatten, rode lamp werk goed en idd warm aankleden en lekker warm douchen, pijnstillers zou ik zelf minder snel doen omdat je lichaam dan geen grens meer aan kan geven

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 18:47

Je bent niet naar de huisarts geweest??? Ik heb dit dus ook eens gehad niezen en toen is er een wervel verschoven, en wel weer meteen terug geschoven maar men wat en pijn zeg!!!!! Ik heb toen spierontspanners gekregen en idd warm houden, tijgerbalsem, hete douche's maar vooral heeeeeeel rustig aan doen!!!!
Het gaat echt over, maar kost heel veel tijd en rust! Sterkte is echt klote!!!!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 22:51

Neem eens lekker een vrije dag voor jezelf, heerlijk naar de sauna, een infrarood lamp werkt inderdaad erg goed, dan laat je je lekker masseren , stomen bubbelen, je kunt dat bijvoorbeeld één keer in de anderhalve maand doen? Heb je meteen een excuus om jezelf heerlijk te laten verwennen op zn tijd. Sterkte!