Ik ben gister weer thuis gekomen uit t ziekhuis weg.
Ik ben woensdag morgen van een paard gevallenvan een hoogte van 1.80, door een miscommunicatie. ik wou rechts paard ging links. na een hindernnis. Ik kon niet meer gaan staan want mijn rug deed zeer. ben ik even in de bak blijven liggen, maar er kwam niemand, dus ik dacht dan maar kruipend, dat wou ook niet toen ben ik langzaam gaam staan en stuntelend naar huis gegaan, daar werd ik helemaal wit en draaierig en misselijk. Bwn ik buiten op een bankje gaan liggen, lag niet comfortabel maarja.. toen mijn moeder gebelet, want paard staat ergens anders.. die heeft mij opgehaald, en zijn gelijk doorgereden naar EHBO, fdaar begonnen ze gelijk aan onderzoeken.. en ik moest voor foto's en een echo omdta ik ook last van de buik kreeg. en door de mri scan. de uitslag daarvan was allemaal goed, alleen op de fotos was te zien dat mij lendenwervel gebroken is. daarvoor moest ik 1 nacht in t ziekenhuis blijven, de andere ochtend moest ik wachten op de arts weer allemaal onderzoeken.. en uit de urine test was niet goed. dus andere dag voor echo.. dus weer een nacht daar blijven

ik wou het verhaal even kwijt dus daarom t verhaal even hier!
Groetje Fennie