Ik heb mn navelpiercing eruit gehaald een paar weken geleden. Dit omdat mijn velletje heel dun werd (ongeveer 4 mm)! En dat stond voor geen meter . Nu is het dus best lelijk... Maar kun je er ook wat tegen doen om een litteken te voorkomen? Het is al wat dichtgegroeit, maar als ik mn navelpiercing er in doe kan ik hem zo wel doordrukken als ik zou willen .
mijn zus heeft haar navelpiercing er uit gehaald i.v.m haar zwangerschap. Haar navel is gewoon dicht gegroeid en na 3 dagen ( tja toch nog even proberen) was die al helemaal dicht. Kon niks meer doorheen. Heb er ook foto's van. Nou meer van haar dikke buik maar de navel staat er ook goed op. Zal hem even uploaden.
Edit: Staan niet op deze computer dus word even niks
Laatst bijgewerkt door Wendel op 13-04-07 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb de mijne er ook uitgehaald vanwege zwangerschap. Ik denk dat hij dicht is, maar heb het niet meer geprobeerd. Ik heb er wel een hard bobbeltje boven mijn navel van, en een klein litteken. Echt zonde, maar ja. Die calendula zalf zou ik eens kunnen proberen, als dat nog helpt.
Klinkt gek, maar je moet het plekje waar de piercing zat veel masseren. Dus met je vingers er een soort in knijpen. Dat hadden ze bij mij aangeraden toen.