Ik ben vandaag wezen rijden op me paardje in het A'damse bos. Op weg naar huis kwam er een ruiter achter mij. Op zich niets bijzonders. Alleen verloor zij de controle en kwam geloof ik onder haar paardje terecht. Mijn paardje merkte iets en draaide zich rustig om. Ik zag haar liggen op het paarden pad en haar paard kwam op mij afgestormd. Zij bewoog zich niet en lag voor mij in een vreemde houding. Haar paard rende door langs mijn paard die erachteraan ging. Ik kon me paard niet houden en vloog er achteraan. De paarden zijn de bosrandweg overgestoken. Voor de mensen die het niet kennen, dit is een gevaarlijke weg waar ook veel vrachtwagens rijden. Ok rijden ze er erg hard. Mijn paardje kon niet over het fietspad en is op het nippertje langs 2 palen door geraced. Ik viel eraf en mijn vingertopje was weg + me nagel. Ik naar het VU in A'dam daar hebben ze na echt absurt lang wachten [dat voor de spoedeisende hulp] me vinger gelukkig kunnen hechten.
Komt 1 van jullie dit bekend voor? Ik wil namelijk weten hoe het met dat meisje gaat. Haar paard was donkerbruin en had een wintec zadel dressuur (geloof ik). Daaronder zat een donker blauw dekje met een gouden koordje. Raar dat ik dat heb onthouden

groetjes
P.s. Sorry als het verkeerd staat