Ik voel me blugh... nu al heimwee ???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Ik voel me blugh... nu al heimwee ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 21:52

Nou ik weet niet waar ik last van heb maar ik voel me echt blegh... Niet dat ik me ziek voel maar ik zit gewoon niet lekker in mijn vel ofzo Verdrietig Huilen
Ik heb het haast nooit en de laatste keer dat ik me zo voelde, was toen mijn beppe net overleden was. Ik heb echt de behoefte om tegen vriendje aan te kruipen en getroost te worden. Helaas is vriendje ivm werk een paar dagen in het buitenland.

Het stomme is dat ik eigenlijk helemaal geen reden heb om me zo down te voelen. Ik bedoel er is niks vervelends gebeur, ben niet ongesteld en heb geen geen ruzie met iemand of wat dan ook.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik over 3 maanden voor ruim 6 maanden naar Aruba vertrek en ik heb er heeeeel veel zin in, maar het lijkt ook wel of ik steeds meer/beter besef wat ik hier allemaal achter laat. ( Hond, paard, vriendinnen, vriend én ik geef mijn kamer in het super gezellige studentenhuis waar ik 3 jaar heb gewoond op, dus die periode sluit ik ook af)
Ik weet dat Aruba een unieke kans is en dat ik het een heel mooie/leerzame periode in de rest van mijn leven wordt maar het lijkt wel of ik nú al heimwee heb ofzo.. No Cheer of ik heb een dipje.
Ik heb zelfs geen zin in chocola want ik ben misselijk Ziek

Mleen

Re: Ik voel me blugh... nu al heimwee ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:57

Dit gevoel ken ik. Mijn ouders zouden een week op vakantie gaan zonder mij, dit wou ik zelf graag had al heel veel vrienden uitgenodigd enzo. En het weekend voordat ze weggingen werd ik spontaan doodziek, misselijk en heimwee gevoel. Ging niet meer over, mijn ouders zijn thuis gebleven en uiteindelijk werd ik licht depri zoals de dokter het noemde. Het kan dus best dat je al van te voren een soort van heimwee hebt... Ik zou niet weten wat je eraan zou kunnen doen :S

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:41

Ja dat zou heel goed kunnen !!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:53

Heel herkenbaar!
Terwijl ik het aan het lezen was kon ik gelijk dat ik gevoel in mn maag terug halen.
Dat is de spanning die op je maag drukt, waar je een soort van leeg misselijk raar en naar gevoel van krijgt. Stresshormoontjes die door je lichaam aan het stromen zijn.
Het enige wat helpt is er over praten. Lachen
Want je weet allemaal best dat je er veel van zal leren enz enz, maar je onderbewustzijn is je op dit moment even aan het tegenspreken. En dat hoor je niet, dat voel je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 17:35

Ik zou toen ik 4 was op vakantie gaan met me opa & oma, m'n broertje.. Maar ik was in ene keer misselijk.. Toen ik hoorde dat ik mee naar huis mocht, was ik niet meer misselijk..