Euh ja.. doorgereden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Euh ja.. doorgereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 12:53

En nog een genante plek ook, downunder dus echt. Ik denk dat vanochtend mn string niet goed zat tijdens het rijden ofzo, het voelde al een beetje vreemd.

Zonet geinspecteerd en er zit dus echt een rood, ruw en pijnlijk plekje bij mn schaamlip.. Doet ook echt heel zeer. Clown

Ik heb al ander ondergoed aangetrokken en er vaseline opgesmeerd. Wil morgen eigenlijk wel weer rijden dus het moet gewoon weg. Zijn er nog andere/betere dingen die ik kan doen zodat het weggaat?

xDramaQueen

Re: Euh ja.. doorgereden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:17

ja, trek voorlopig geen stringeling meer aan, dat gaat schuren en dat maakt t nog erger, misschien eens sudocreme of luier creme proberen van *zoekt potje* hahaha kan t potje niet vinden *LOL* t is niet zwitsal geloof ik maar een ander merk.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 13:35

Nee de strings blijven nu sowieso even in de kast, gelukkig heb ik genoeg boxers. Sudocreme.. Is dat net zo vet als vaseline?

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:36

sudo creme is heel licht vind ik zelf.
help wel tegen heel veel kwaaltjes, dus wellicht altijd te probren

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:37

ik doe ook geen string meer aan...heb van die soort strakke boxers die zitten super met rijden. Sterkte Ach gut

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 13:40

Ik rij al jaren met string en heb mezelf nog nooit doorgereden, sta er ook wel van te kijken. Clown

Dank je, Cheveyo

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:43

Als het open is kan je er beter geen Vaseline e.d opsmeren. Sudocreme is al beter maar nog beter is zinkolie ( geen zalf!)
Sudocreme is beter ter voorkoming, dus string aan dan sudo smeren Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:44

hij hoeft maar NET verkeerd scheef te zitten Knipoog.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 13:45

@ Mityamk; het is geen wondje, het is alleen ruw en rood. Clown

@ Cheveyo; dan heb ik blijkbaar altijd mazzel gehad met rechtzittende strings, tot vandaag. Clown

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:48

Oké dam eerder sudo dan vaseline! Gisteren nog een lesje wondverzorging gehad vandaar Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 13:49

Dan ga ik zometeen denk ik toch maar even naar de drogist. Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:24

in dat potje van die luiercreme zit ook zink Haha! die is echt heel goed Ja maar weet de naam niet meer Nagelbijten / Gniffelen
probeer anders eens boxerstrings, die draag ik meestal, je ziet geen gekke lijnen a la slip en ze zitten heerlijk Haha!

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:26

Als het plekje aan de buitenkand zit kan het geen kwaad wat erop te smeren. Maar als het wat "binnenwaartser" is zou ik het niet doen! Tast namelijk het inwendig millieu van je vagina aan. Droogt dus uit en dus pijnlijker!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 14:30

Het zit aan de buitenkant, heb er (veel vaseline later) inmiddels al minder last van.

Boxerstrings? Die ken ik niet. Even google erbij. Haha!

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:33

Ik gebruik altijd Purol zalf. Werkt erg goed en verzacht. Kun je voor schrale plekken maar ook op geschaafde plekken gebruiken. Echt heerlijk als je dat gebruikt. Daarnaast houdt het je huid vet. Sudocreme en zinkzalf laten de huid drogen.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:34

haha geef me de hand ik had gisteren een boxer aan en heb me eigen ook doorgereden draag normaal ook altijd een string en heb daar nooit last van maar tegen woordig heb ik wat bjorn borg in de kast liggen maar deze reis heeft ie niet helemaal lekker gezeten of zo dat ik me doorgereden hebt pppff fijn he onderbroeken..nou succes ermee ik smeer er niets op ff doorbijten komt goed.

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:37

Het beste kun je bepanthen op zulke plekken smeren, is ook goed voor schaaf- en brandwonden.

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:40

Redford schreef:
Het beste kun je bepanthen op zulke plekken smeren, is ook goed voor schaaf- en brandwonden.

Heeft dezlfde werking als purol alleen purol is wat vetter. Bepanthen trekt meer en sneller in.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 15:18

BiancUgo schreef:
haha geef me de hand ik had gisteren een boxer aan en heb me eigen ook doorgereden draag normaal ook altijd een string en heb daar nooit last van maar tegen woordig heb ik wat bjorn borg in de kast liggen maar deze reis heeft ie niet helemaal lekker gezeten of zo dat ik me doorgereden hebt pppff fijn he onderbroeken..nou succes ermee ik smeer er niets op ff doorbijten komt goed.

*schudt hand. Haha!

Ik hoop dat het morgen weg is, kan ik toch zonder de hele tijd 'auw' te denken paardrijden. Clown

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 23:14

Jij hebt nog mazzel Tong uitsteken Ik heb het een keer gepresteerd me dus wel echt open te rijden, op twee plekken, schaamlip en meer naar achteren Nagelbijten / Gniffelen
Had eerst nog niks door ook, ja had zonder zadel gereden en kon op het eind amper nog zitten maar ach kan gebeuren toch? Clown Kwam er thuis achter dat ik mijn rijbroek kapot gereden had, en dus gewoon twee "wonden" had zitten. Nagelbijten / Gniffelen Omdat het open was ging mijn ondergoed er elke keer aan vastplakken AU AU AU! Ik heb toen drie dagen amper op de zachte bank kunnen zitten laat staan dat ik er over dacht de volgende dag weer op een paard te gaan zitten.

Hoop echt voor je dat je morgen weer kan rijden, misschien wel omdat het niet open is, maar denk niet dat je echt comfortabel kan zitten.

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 23:20

Hmmm, denk er na dit topic toch wel over om een paar boxers aan te schaffen (nee niet de honden nee Knipoog )
Dit klinkt me ook wel redelijk bekend in de oren, had alleen niet door dat het aan het ondergoed lag. Haha!

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 09:32

Alwiene schreef:
Hoop echt voor je dat je morgen weer kan rijden, misschien wel omdat het niet open is, maar denk niet dat je echt comfortabel kan zitten.

Heb er nu als ik gewoon zit al minder last van, maar het wordt vandaag denk ik veel draven en weinig stappen en galopperen (lichtrijden he. Knipoog )

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:59

Veel je verlichte zit oefenen Haha!