Is er een dokter in de zaal? echo van bult in klier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Is er een dokter in de zaal? echo van bult in klier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 12:09

Hallo bokkers,

Misschien is er iemand die mij iets meer kan vertellen.
Al maanden en maanden (misschien al jaren?) liep ik rond met een bult in me nek, daar waar me klieren zitten. (Heb ook chronische angina (chronische keelonsteking dus) gehad waarna mijn amandelen zijn verwijdert, in die tijd had ik ook erg opgezette klieren in mijn nek) Toen ik onderlaatst voor een onderzoek naar mijn huisarts moest attendeerde hij mij erop dat die bult wel erg verdikt is en dat er aan de andere kant nu ook 1 zit echter wel 3 x zo klein als aan de rechterkant. Ik loop ontzettend te tobben met mijn energie en heb
ongeveer 10 uur pd slaap nodig om mij enigzins fit te voelen. Nu zei hij dus die laatste keer toen hij die bulten opmerkte dat hij me door wilde verwijzen naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Hij vertrouwde het niet omdat ik dus ook constand vermoeid ben. ik vroeg aan hem, waar denkt u dan aan? hij zei; ja aan je klieren.. op dat moment nam ik genoegen met dat antwoord. maar nu zijn er toch een aantal vragen op komen duiken. ik wil zoal weten wat er dan mis kan zijn met mijn klieren. en mochten die bulten nou weggaan zou mijn vermoeidheid dan ook weg zijn?

iemand die misschien weet waar mijn dokter aan denkt of die misschien zelf wel een echo heeft gehad? waar was dat dan voor?

alvast bedankt voor het lezen en de eventuele reacties!

Amy77

Re: Is er een dokter in de zaal? echo van bult in klier.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:00

Ik gok dat hij je lympheklieren bedoeld en dan kan het van alles zijn..wel zeker iets om goed na te laten kijken, heeft hij niet ook een bloedonderzoek voorgesteld?
Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:24

ja een bloed onderzoek heeft hij wel gedaan. voor bezinking ofzoiets? geen idee wat het is maar dat was iig goed!

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:10

jeetje wat vervelend!
wanneer is je echo? Ik heb een beetje hetzelfde, harde bult in nek en ben ook echt de hele tijd moe. Ik moet ook echt 10 uur slapen wil ik me een beetje fit voelen!

Veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:13

Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis.
ben je er al mee naar de dokte geweest? kan ook pfeiffer zijn. dat dacht ik namelijk eerst maar dat was het niet.
Ik hoop wel dat er iets geonden wordt eigk, dan kunnen ze me iets geven waardoor ik me weer lekker ga voelen en weer energie heb, daar zal jij ook wel naar uitkijken he tax?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 08:00

verder niemand ervaring ermee?

Thokki4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 19:11

Hmm dit komt me erg bekend voor.
Ik heb achter mijn rechteroor een bult zitten. Nog onder dat bot.
Ik zelf ben ook vaak vermoeid en moet ook veel slapen.
Kan dat misschien ook een opgezette klier zijn ofzo?

tax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:21

Inderdaad..fit voelen zou heerlijk zijn Haha!

Je bent vandaag naar het ziekenhuis geweest toch? Hoe was het gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:42

Ik ben er net van terug.

en heb werkelijk met me hart hoog in me keel gelegen.
het vrouwtje dat de echo maakte vroeg mij waar het precies zat. ze zegt, o ik zie het al. dus ik zeg het zit eigenlijk nog iets hoger.. ze ojaaa allemaal ohja ohja ohja en ik kreeg het al een btje benauwd, het duurde ook vrij lang ze was namelijk al een 20 minuten met die echo bezig. opeens legt ze het apparaat weg en zegt ze blijf maar even liggen ik ga nu een dokter halen want dit is niet goed. nou die minuten waren slopend... allerlei vragen raasde door mijn hoofd.
Toen kwam de dokter.. deed eigenlijk nogal nonchalant en een beetje lacherig. dus hup hij dat echo apparaat in mijn nek gesmeten en maar lachen! ik denk, wat is dit nou voor gemiep verdomme.hij zag dat ik geirriteerd raakte en zei nou zoals ik al dacht, niks aan de hand hoor je hebt gewoon meerdere klieren op die plek die dus een knobbel vormen. HAHAHA.
Je kan naar huis gaan!

die vrouw die als eerste de echo maakte keek een btje beschaamd. ik dacht nou het zal allemaal wel. en ben naar huis gegaan. Verward
enigzins teleurgesteld want wil me fit voelen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-07 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:43

second opinie bij een minder banketstaaf arts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:45

mja, ik ga zeker nog wel even naar mijn huisarts om even te overleggen.. die banketstaaf arts zei dat dat zelfs niet nodig was! Verward

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 21:14

SJee, je schrikt je toch lam als die vrouw zo reageerd. Dat mogen zij helemaal niet zelfs het zijn radiologen en de uitslagen worden bestudeerd door de artsen, al zien de radiologen iets wat ze niet willen zien, dan zelfs mogen ze niets zeggen,. slecht hoor.

Je moeheid komt toch ergens vandaan en ik zou me niet zomaar laten afschepen en je nogmaals ergens anders laten nakijken. Klieren heeft de ene mens wat meer dan de andere, maar vermoeidheid kan wel samenhangen met jouw klieren..
Succes hoor.