Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Betteke schreef:Twee injecties met antihistamine bij de huisarts halen en je kan de rest van de zomer bruinbakken!
Betteke schreef:In het buitenland doen ze niet zo moeilijk, daar heb ik het 2x keer gehad.
Antihistamine is niet iets heel erg engs met bijwerkingen of zo, dus ik denk dat je huisarts wel mee wil werken. Een tranentrekkend verhaal ophangen wil ook wel helpen.
Suwbi schreef:Ik heb zelf warmte allergie en heb het heel erg op mijn hielenverschrikkelijk! Nu zijn we al verschillende malen eerder terug gekomen van vakantie door mijn last van warmte allergie.. Nu gebruikte ik pilletjes en zalfjes ervoor maar echt heel erg hielp het niet naar mijn idee
Damber schreef:Suwbi schreef:Ik heb zelf warmte allergie en heb het heel erg op mijn hielenverschrikkelijk! Nu zijn we al verschillende malen eerder terug gekomen van vakantie door mijn last van warmte allergie.. Nu gebruikte ik pilletjes en zalfjes ervoor maar echt heel erg hielp het niet naar mijn idee
Dat is echt heel vervelend. Ik word er echt chagrijnig van. Ik lig helemaal verstopt onder handdoeken en badlakens en nog brand het en jeukt het aan een stuk door..
Lestria schreef:Ik heb hier ook last van sinds ik medicijnen moet slikken.
En niets hielp tot ik Urtizon korrels tegen kwam (http://www.urtizon.nl.).
Helpt bij mij super!
Cassidy schreef:Uit de zon blijven?